NEA

Aυτό είναι το νέο Opel Astra [upd]

2016 Opel Astra Official (10)

Στο διαδίκτυο διέρρευσαν οι πρώτες φωτογραφίες της νέας γενιάς Astra που θα κάνει την επίσημη πρεμιέρα της τον Σεπτέμβριο στην Φρανκφούρτη. Στην Ελλάδα προς τα τέλη του έτους, λίγο πριν το Karl που θα κυκλοφορήσει αρχές 2016…

Όπως και στην περίπτωση του νέου Corsa, έτσι και στη νέα γενιά Astra η εμφάνιση μοιάζει με μία φυσική εξέλιξη του αμαξώματος του τωρινού μοντέλου με τις βασικές αλλαγές να εντοπίζονται κυρίως στα φωτιστικά σώματα (με προαιρετικά τα IntelliLux LED matrix) και στην πιο έντονη κλίση της οροφής στο πίσω μέρος. Βελτιωμένος είναι και ο αεροδυναμικός συντελεστής που βρίσκεται κάτω από το 0,30, χάρη στο χαμηλότερο (- 2,6 εκ.) αμάξωμα με το συνολικό απόβαρο να είναι ελαφρύτερο από 120 έως 200 kg (ανάλογα με την έκδοση). Η Opel μιλά για νέα αρχιτεκτονική πλαισίου με μείωση του βάρους κατά 20% (δηλ. το πλαίσιο ζυγίζει 280 kg). Οι μηχανικοί έχουν κάνει μία σημαντική βελτίωση στο θέμα της μείωσης της κατανάλωσης καυσίμου, καθώς το υπερβολικό βάρος/απόβαρο είναι ένα μεγάλο ζήτημα, όχι μόνο για το τωρινό Astra, αλλά γενικότερα για κάθε μοντέλο της Opel.

Εδώ να πούμε πως το νέο Astra είναι ελαφρώς μικρότερο σε μήκος (-50 mm, συνολικο μήκος στα 4,37 μέτρα), κοντύτερο (-26 mm, συνολικό ύψος στα 1,46 μέτρα), αλλά με ελαφρώς μεγαλύτερη απόσταση (+35 mm) για τα γόνατα των πίσω επιβατών και παρόλο που το μεταξόνιο έχει κοντύνει κατά 20 mm (στα 2,66 μέτρα). Στο νέο εσωτερικό κυριαρχεί η οθόνη αφής του συστήματος IntelliLink με αρκετά λιγότερους διακόπτες από ότι μας έχει συνηθίσει η Opel, ενώ τα αναλογικά όργανα πλαισιώνει μία ακόμη οθόνη πολλαπλών ενδείξεων. Φυσικά, υπάρχει πλήρη διασύνδεση με τις νέες πλατφόρμες Android Auto της Google και Car Play της Apple, ενώ πλήρης είναι και ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας που προσφέρει μέχρι και 4G LTE Wi-Fi hotspot.

Όπως είχαμε γράψει η βασική έκδοση έχει κάτω από το καπό της τον 3-κύλινδρο 1.000άρη με 105 PS, ενώ υπάρχει και η ισχυρότερη έκδοση βενζίνης με το νέο αλουμινένιο 4-κύλινδρο 1.4 Ecotec με 145 PS και 250 Nm. Από πλευράς ντίζελ έχει ανακοινωθεί η έκδοση 1.6 CDTI με 95 PS, ενώ αργότερα θα ακολουθήσει και η ισχυρότερη με 136 PS. Περισσότερα θα έχουμε να πούμε προσεχώς…

Μιχάλης Κατωπόδης

Ένας ακόμα εραστής της αυτοκίνησης (sic) με προϋπηρεσία σε διάφορα περιοδικά -και sites-αυτοκινήτου.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button