NEA

Τέλος εποχής για την ανάρτηση Hydractive

Citroen-C5_2011_1600x1200_wallpaper_02

Λόγω των μειωμένων πωλήσεων μοντέλων με υδροπνευματική ανάρτηση, στον όμιλο PSA εξετάζουν την πιθανότητα της κατάργησης της καινοτόμου Hydractive…

Ένα μεγάλο μέρος της πορείας της Citroen είναι συνυφασμένο με την υδροπνευματική ανάρτηση η οποία εμφανίσθηκε για πρώτη φορά το 1953 στο Traction 15CV-6, μετά στα DS, GS, SM κ.α. (εδώ σχετικό τεχνικό άρθρο). Ωστόσο, οι καιροί έχουν αλλάξει, τα σασί έχουν βελτιωθεί σημαντικά, μαζί και η άνεση από τις αναρτήσεις και το καταναλωτικό κοινό δεν δείχνει πλέον διατεθειμένο να καταβάλλει επιπλέον χρήματα για να αποκτήσει την έκδοση της Citron C5 με την Hydractive.

Χαρακτηριστικό είναι πως πέρυσι οι αντίστοιχες εκδόσεις της C5 με την υδροπνευματική ανάρτηση ήταν περίπου 10.000 αυτοκίνητα και όταν ακολουθήσει η νέα γενιά του μοντέλου σε περίπου δύο χρόνια, δεν θα υπάρχει η επιλογή της Hydractive. Η οποία και ζήτηση δεν έχει, και κοστίζει αρκετά στην παραγωγή. Πάντως, το αφεντικό της ανεξάρτητης πλέον DS, ο Yves Bonnefont, είχε αναφερθεί σε μελλοντικά πολυτελή μοντέλα με εξεζητημένη ανάρτηση. Προφανώς, δεν μιλούσε για την ακριβή κατασκευαστικά Hydractive και το πιο πιθανό είναι να αναφερόταν σε κάποια με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ ή σε αυτή με τον υδραυλικό μηχανισμό.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button