ΑΓΩΝΕΣ

GP Ουγγαρίας: O Hamilton στην pole!

25-7bq

Στη συνήθη θέση του ο Βρετανός οδηγός που φέτος σε 10 αγώνες έχει πάρει 9 φορές την pole position μόνο στην Ισπανία την έχασε. Ο Hamilton θα εκκινήσει από την πρώτη σειρά της εκκίνησης για 18ο αγώνα σερί…

Ακραίες καιρικές συνθήκες με πολύ υψηλές θερμοκρασίες επικρατούσαν σήμερα στην πίστα του Ουγγαρόρινγκ με τη θερμοκρασία οδοστρώματος να φτάνει τους 53 βαθμούς Κελσίου ενώ στον αέρα ξεπέρασε τους 33 βαθμούς.
Υπό αυτές τις συνθήκες οδηγοί και μονοθέσια δοκιμάστηκαν ακόμη πιο σκληρά, χαρακτηριστική η ατάκα του Rosberg: “Κάθεσαι τόσο κοντά στην άσφαλτο που έχει θερμοκρασία 53 βαθμούς λογικό είναι όλη αυτή η ζέστη να περνάει στο σώμα σου. Τα ελαστικά είναι συνεχώς στο όριο με τόση ζέστη”.

Η Pirelli έχει στη διάθεση όλων των οδηγών τη μέση και τη μαλακή γόμα με τις Mercedes να ξεκινούν στο Q1 την προσπάθειά τους με τη μέση γόμα. Hamilton και Rosberg ήταν οι ταχύτεροι και στο FP3 με το Βρετανό να έχει έστω και για 1 δέκατο το ψυχολογικό προβάδισμα. Στο FP3 συμμετείχαν και οι Force India καθώς αποδείχτηκε πως το πρόβλημα στο μονοθέσιο του Perez οφείλονταν σε αστοχία του πίσω δεξιά ψαλιδιού το οποίο ενισχύθηκε για να μη συμβεί ξανά.

Αρκετοί οδηγοί διαμαρτύρονταν για υποστροφή (Rosberg) αλλά και υπερστροφή (Grosjean) δεδομένης της υψηλής θερμοκρασίας. Ο Button (σ.σ: νικητής με Honda το 2006) ξεκίνησε κατευθείαν την προσπάθεια του με τη μαλακή γόμα όπως και οι Sauber. H διαφορά ανάμεσα στις δυο γόμες υπό αυτές τις συνθήκες φτάνει τα 1.8sec. Ο λόγος είναι ότι η πιο αργή μέση γόμα είναι σχεδιασμένη να δουλεύει καλύτερα σε χαμηλές θερμοκρασίες και με 53 βαθμούς στο οδόστρωμα είναι στο όριο της.

Πλησιάζοντας προς την ολοκλήρωση του Q1 όλοι οι οδηγοί έβαλαν τη μαλακή γόμα για να σιγουρευτούν ότι θα βρεθούν στο Q2 όπου προκρίνονται οι 15 ταχύτεροι. O μόνος που ρίσκαρε να χρησιμοποιήσει την μέση γόμα ήταν ο περσινός νικητής Daniel Ricciardo ο οποίος τελικά δικαιώθηκε καθώς έστω και για 3 δέκατα κατάφερε να προκριθεί. Σε αντίθεση με το Button που αντιμετώπισε πρόβλημα στην διαχείριση ενέργειας του μονοθεσίου και έμεινε εκτός 15αδας μαζί με τις Sauber και τις Manor. Αντίθετα ο Alonso κατάφερε να προκριθεί. Συνολικά η τελική κατάταξη διαμορφώθηκε ως εξής:

Θέση Οδηγός Ομάδα Διαφορά
1 Lewis Hamilton Mercedes 1m22.020s
2 Nico Rosberg Mercedes 0.575s
3 Sebastian Vettel Ferrari 0.719s
4 Daniel Ricciardo Red Bull/Renault 0.754s
5 Kimi Raikkonen Ferrari 1.000s
6 Valtteri Bottas Williams/Mercedes 1.202s
7 Daniil Kvyat Red Bull/Renault 1.312s
8 Felipe Massa Williams/Mercedes 1.517s
9 Max Verstappen Toro Rosso/Renault 1.659s
10 Romain Grosjean Lotus/Mercedes 2.161s
11 Nico Hulkenberg Force India/Mercedes 1.806s
12 Carlos Sainz Toro Rosso/Renault 1.849s
13 Sergio Perez Force India/Mercedes 2.441s
14 Pastor Maldonado Lotus/Mercedes 2.589s
15 Fernando Alonso McLaren/Honda
16 Jenson Button McLaren/Honda 2.719s
17 Marcus Ericsson Sauber/Ferrari 2.823s
18 Felipe Nasr Sauber/Ferrari 2.977s
19 Roberto Merhi Marussia/Ferrari 5.396s
20 Will Stevens Marussia/Ferrari 5.929s

Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στην #F1

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στo #WRC

caroto

Ένας για όλους και όλοι για το caroto.gr! Το προφίλ της ομάδας του μοναδικού site στο διαδίκτυο που εστιάζει στην τεχνολογία του αυτοκινήτου!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Το caroto team σας ευχαριστεί!