Στη συνήθη θέση του ο Βρετανός οδηγός που φέτος σε 10 αγώνες έχει πάρει 9 φορές την pole position μόνο στην Ισπανία την έχασε. Ο Hamilton θα εκκινήσει από την πρώτη σειρά της εκκίνησης για 18ο αγώνα σερί…
Ακραίες καιρικές συνθήκες με πολύ υψηλές θερμοκρασίες επικρατούσαν σήμερα στην πίστα του Ουγγαρόρινγκ με τη θερμοκρασία οδοστρώματος να φτάνει τους 53 βαθμούς Κελσίου ενώ στον αέρα ξεπέρασε τους 33 βαθμούς.
Υπό αυτές τις συνθήκες οδηγοί και μονοθέσια δοκιμάστηκαν ακόμη πιο σκληρά, χαρακτηριστική η ατάκα του Rosberg: “Κάθεσαι τόσο κοντά στην άσφαλτο που έχει θερμοκρασία 53 βαθμούς λογικό είναι όλη αυτή η ζέστη να περνάει στο σώμα σου. Τα ελαστικά είναι συνεχώς στο όριο με τόση ζέστη”.
Η Pirelli έχει στη διάθεση όλων των οδηγών τη μέση και τη μαλακή γόμα με τις Mercedes να ξεκινούν στο Q1 την προσπάθειά τους με τη μέση γόμα. Hamilton και Rosberg ήταν οι ταχύτεροι και στο FP3 με το Βρετανό να έχει έστω και για 1 δέκατο το ψυχολογικό προβάδισμα. Στο FP3 συμμετείχαν και οι Force India καθώς αποδείχτηκε πως το πρόβλημα στο μονοθέσιο του Perez οφείλονταν σε αστοχία του πίσω δεξιά ψαλιδιού το οποίο ενισχύθηκε για να μη συμβεί ξανά.
Αρκετοί οδηγοί διαμαρτύρονταν για υποστροφή (Rosberg) αλλά και υπερστροφή (Grosjean) δεδομένης της υψηλής θερμοκρασίας. Ο Button (σ.σ: νικητής με Honda το 2006) ξεκίνησε κατευθείαν την προσπάθεια του με τη μαλακή γόμα όπως και οι Sauber. H διαφορά ανάμεσα στις δυο γόμες υπό αυτές τις συνθήκες φτάνει τα 1.8sec. Ο λόγος είναι ότι η πιο αργή μέση γόμα είναι σχεδιασμένη να δουλεύει καλύτερα σε χαμηλές θερμοκρασίες και με 53 βαθμούς στο οδόστρωμα είναι στο όριο της.
Πλησιάζοντας προς την ολοκλήρωση του Q1 όλοι οι οδηγοί έβαλαν τη μαλακή γόμα για να σιγουρευτούν ότι θα βρεθούν στο Q2 όπου προκρίνονται οι 15 ταχύτεροι. O μόνος που ρίσκαρε να χρησιμοποιήσει την μέση γόμα ήταν ο περσινός νικητής Daniel Ricciardo ο οποίος τελικά δικαιώθηκε καθώς έστω και για 3 δέκατα κατάφερε να προκριθεί. Σε αντίθεση με το Button που αντιμετώπισε πρόβλημα στην διαχείριση ενέργειας του μονοθεσίου και έμεινε εκτός 15αδας μαζί με τις Sauber και τις Manor. Αντίθετα ο Alonso κατάφερε να προκριθεί. Συνολικά η τελική κατάταξη διαμορφώθηκε ως εξής:
Θέση | Οδηγός | Ομάδα | Διαφορά |
1 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1m22.020s |
2 | Nico Rosberg | Mercedes | 0.575s |
3 | Sebastian Vettel | Ferrari | 0.719s |
4 | Daniel Ricciardo | Red Bull/Renault | 0.754s |
5 | Kimi Raikkonen | Ferrari | 1.000s |
6 | Valtteri Bottas | Williams/Mercedes | 1.202s |
7 | Daniil Kvyat | Red Bull/Renault | 1.312s |
8 | Felipe Massa | Williams/Mercedes | 1.517s |
9 | Max Verstappen | Toro Rosso/Renault | 1.659s |
10 | Romain Grosjean | Lotus/Mercedes | 2.161s |
11 | Nico Hulkenberg | Force India/Mercedes | 1.806s |
12 | Carlos Sainz | Toro Rosso/Renault | 1.849s |
13 | Sergio Perez | Force India/Mercedes | 2.441s |
14 | Pastor Maldonado | Lotus/Mercedes | 2.589s |
15 | Fernando Alonso | McLaren/Honda | – |
16 | Jenson Button | McLaren/Honda | 2.719s |
17 | Marcus Ericsson | Sauber/Ferrari | 2.823s |
18 | Felipe Nasr | Sauber/Ferrari | 2.977s |
19 | Roberto Merhi | Marussia/Ferrari | 5.396s |
20 | Will Stevens | Marussia/Ferrari | 5.929s |