NEA

Με κινητήρα μοτοσικλέτας το Honda Project 2&4 [upd+vid]

Η ιαπωνική εταιρία θα παρουσιάσει στην έκθεση της Φρανκφούρτης το πρωτότυπο φορμουλάκι που βλέπετε με τον V4 κινητήρα της RC213V…

Honda-Project_2and4_Concept_2015_1000 (1)Ο 4-κύλινδρος κινητήρας είναι αυτός των 1.000 cc και των 215 PS και προέρχεται από την πιο exclusive μοτοσυκλέτα του κόσμου αυτή τη στιγμή, την Honda RC213V-S των 180.000€ (ρέπλικα της αγωνιστικής RC213V) με επιδόσεις σφαίρας. Την μετάδοση στους πίσω τροχούς αναλαμβάνει κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 6 σχέσεις, το απόβαρο περιορίζεται στα μόλις 405 kg, ενώ τα χρώματα παραπέμπουν στην αυθεντική RA272 του 1965. Το μήκος του αμαξώματος ίσα που ξεπερνά τα τρία μέτρα, για την ακρίβεια είναι στα 3,04 m, το πλάτος είναι στα 1,82 m και το ύψος δεν ξεπερνά το ένα μέτρο (στα 995 mm).

Honda-Project_2and4_Concept_2015_1000 (2)H Honda περιγράφει το Project 2&4 ως «μια πλευστή θέση που μπορεί να φέρει τον οδηγό όσο πιο κοντά στην ελευθερία που προσφέρει μια μοτοσικλέτα και την ευελιξία ενός αυτοκινήτου». Σχεδιαστικά, το στιλ παραπέμπει σε ένα μονοθέσιο με μονοκόκ πλαίσιο και αποτελεί προϊόν συνεργασίας ανάμεσα στο κέντρο σχεδίασης μοτοσυκλετών της εταιρείας στην Asaka (Τόκιο) και του αντίστοιχου κέντρου για αυτοκίνητα στο Wako.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Το caroto team σας ευχαριστεί!