NEA

Σε 4,7 sec το 0-100 για το Ford Focus RS [vid]

Η Ford ανακοίνωσε τις επίσημες επιδόσεις του νέου Focus RS (0-100 σε 4,7 sec, τελική στα 266 km/h), καθώς και την τιμή πώλησης στην Ελλάδα (από 45.000€)…

All new Ford Focus RS 0 100 kmh in 4 7 seconds HDΤέλος στην αναμονή βάζει η Ford ανακοινώνοντας τις επίσημες τιμές καθώς και την έναρξη των παραγγελιών για το ισχυρότερο Focus ευρείας παραγωγής που έχει κατασκευαστεί και για πρώτη φορά με τετρακίνηση. Κάτω από το καπό υπάρχει ο τετρακύλινδρος 2.3 EcoBoost με τα 350 PS και αν αναλογισθεί κανείς την αξία κάθε Focus RS, τότε η τιμή πώλησης ακούγεται άκρως δελεαστική. Αυτό που πρέπει να μάθουμε είναι πόσο αυτοκίνητα Focus RS θα είναι διαθέσιμα για την χώρα μας και την λίστα αναμονής. Έως τότε απολαύστε το παραπάνω βίντεο…

Τα 4,7 δεύτερα για το 0-100 έρχονται και με τη βοήθεια της τεχνολογίας Launch Control, με τον οδηγό απλά να πρέπει να επιλέξει Launch Control από το μενού του ταμπλό, να βάλει 1η, να πατήσει τέρμα το γκάζι και να αφήσει το συμπλέκτη. Το σύστημα χρησιμοποιεί το σύστημα τετρακίνησης AWD για να κατανείμει τη ροπή, που χάρη στη λειτουργία overboost έχει τη μέγιστη δυνατή τιμή της, διαχειρίζεται το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης και ρυθμίζει κατάλληλα τα αμορτισέρ.

Παράλληλα προκειμένου να επιτυγχάνεται η μέγιστη δυνατή επιτάχυνση ανάμεσα στις αλλαγές σχέσεων, μία σχετική λυχνία στο ταμπλό ειδοποιεί τον οδηγό πότε πλησιάζει στο βέλτιστο σημείο -5.900 rpm- για επιλογή μεγαλύτερης σχέσης και αναβοσβήνει εάν ο κινητήρας φτάνει στο όριο περιστροφής του των 6.800 rpm. Ο οδηγός του Focus RS μπορεί να επιλέξει μεταξύ τεσσάρων διαφορετικών προγραμμάτων οδήγησης (Normal, Sport, Track και ένα ειδικό Drift Mode) που διαμορφώνουν ανάλογα το σύστημα τετρακίνησης, την απόσβεση των αμορτισέρ, το ESP, το σύστημα διεύθυνσης και τον κινητήρα, καθώς και τον ήχο της εξαγωγής του τελευταίου.

[accordion close=”1″ title=”Τι λέει η Ford για το νέο Focus RS από την Φρανκφούρτη“]Το νέο Focus RS βελτιστοποιεί την επιτάχυνση λανσάροντας την τεχνολογία Launch Control σε μοντέλο Ford RS για πρώτη φορά. Επίσης σηματοδοτεί το ντεμπούτο του Ford Performance All-Wheel Drive με Dynamic Torque Vectoring, για άριστη πρόσφυση και κράτημα με απαράμιλλη ευελιξία και ταχύτητα στις στροφές. Το Focus RS πλαισιώνεται στη Φρανκφούρτη από όλη τη γκάμα Ford Performance για την Ευρώπη, μεταξύ άλλων το νέο υπεραυτοκίνητο υπερυψηλών επιδόσεων Ford GT, το Focus ST wagon και 5-θυρα μοντέλα, και το πολυβραβευμένο Fiesta ST.

«Το νέο Focus RS επιταχύνει στα 100 km / h σε 4,7 δευτ. – όση ώρα χρειάζονται οι πελάτες να αποφασίσουν ότι το θέλουν διακαώς από τη στιγμή που θα πιάσουν το τιμόνι» δήλωσε ο Juergen Gagstatter, chief program engineer για το Focus RS. «Το αυτοκίνητο προσφέρει επαναστατική τεχνολογία με εντυπωσιακή οδηγική συμπεριφορά και επιδόσεις, σε μία τιμή που θα κάνει τους premium ανταγωνιστές μας να χάσουν τον ύπνο τους.»

Η λειτουργία Launch Control του Focus RS διαμορφώνει τα συστήματα πλαισίου και κίνησης του αυτοκινήτου ώστε να προσφέρουν την ταχύτερη δυνατή επιτάχυνση, ανεξαρτήτως συνθηκών πίστας. Ο οδηγός επιλέγει Launch Control από το μενού του ταμπλό, βάζει πρώτη σχέση, πατά τέρμα γκάζι και μετά αφήνει το συμπλέκτη. Το σύστημα προσφέρει βέλτιστη οδηγική εμπειρία – κατανέμοντας τη ροπή μέσω του συστήματος AWD, διατηρώντας μέγιστη ροπή χρησιμοποιώντας τη λειτουργία overboost του turbo, διαχειριζόμενο το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης και ρυθμίζοντας τους αποσβεστήρες.

Για να επιτυγχάνεται μέγιστη επιτάχυνση ανάμεσα στις αλλαγές σχέσεων, μία σχετική λυχνία στο ταμπλό ειδοποιεί τον οδηγό πότε πλησιάζει στο βέλτιστο σημείο για επιλογή μεγαλύτερης σχέσης στις 5.900 rpm, και αναβοσβήνει εάν ο κινητήρας φτάνει στο όριο των 6.800 rpm.

Το σύστημα Ford Performance AWD βασίζεται σε δύο ηλεκτρονικά ελεγχόμενους συμπλέκτες που διαχειρίζονται την κατανομή ροπής εμπρός / πίσω του αυτοκινήτου και παράλληλα ελέγχουν την κατανομή ροπής στον πίσω άξονα – η δυνατότητα κατανομής ροπής μεταξύ των δύο πίσω τροχών (torque vectoring) έχει θεαματικά αποτελέσματα στη συμπεριφορά και στην ευστάθεια στο στρίψιμο.

Το σύστημα AWD παρακολουθεί δεδομένα από πολλαπλούς αισθητήρες του οχήματος 100 φορές το δευτερόλεπτο. Στοχεύοντας στη βέλτιστη δυναμική συμπεριφορά, το σύστημα Ford Performance AWD ρυθμίστηκε σε συνδυασμό με το προηγμένο Electronic Stability Control, κυρίως με το σύστημα Torque Vectoring Control που βασίζεται στο σύστημα πέδησης και λειτουργεί παράλληλα με το torque-vectoring AWD.

Οι οδηγοί του Focus RS μπορούν να επιλέξουν από τέσσερα διαφορετικά Drive Modes που διαμορφώνουν το σύστημα AWD, τον έλεγχο των αποσβεστήρων, το Electronic Stability Control, την απόκριση του συστήματος διεύθυνσης και του κινητήρα, και τον ήχο της εξαγωγής ώστε να απολαμβάνουν βέλτιστες επιδόσεις στο δρόμο ή σε συνθήκες αγωνιστικής πίστας. Διατίθενται ρυθμίσεις Normal, Sport ή Track, μαζί με ένα ειδικό Drift Mode που επιτρέπει ελεγχόμενες υπερστροφές ισχύος σε αγωνιστικές συνθήκες.

Ο νέος κινητήρας 2.3-lit EcoBoost του νέου Focus RS μοιράζεται την ίδια βασική δομή με τον αλουμινένιο, τετρακύλινδρο της νέας Ford Mustang και έχει αναβαθμιστεί σημαντικά για το Focus RS ώστε να αποδίδει 10% περισσότερη ισχύ. Περιλαμβάνει νέο υπερσυμπιεστή twin-scroll χαμηλής αδράνειας με μεγαλύτερο συμπιεστή, βελτιστοποιημένη σχεδίαση εισαγωγής και μεγαλύτερης διαμέτρου σύστημα εξαγωγής.

Η μέγιστη ροπή των 440 Nm αποδίδεται μεταξύ 2.000 και 4.500 rpm, ενώ για 15 δευτερόλεπτα μπορεί να φτάσει τα 470 Nm με τη λειτουργία overboost κατά τη διάρκεια μιας δυναμικής επιτάχυνσης. Προϊόν εξέλιξης μιας ομάδας μηχανικών του Ford Performance σε Ευρώπη και ΗΠΑ, το νέο Focus RS είναι η τρίτη γενιά Focus RS, μετά τα μοντέλα που λανσαρίστηκαν το 2002 και το 2009.

Το τμήμα Ford Performance λειτουργεί σαν ένα εργαστήριο καινοτομίας και δοκιμών για τη δημιουργία μοναδικών οχημάτων, υψηλών επιδόσεων, εξαρτημάτων, αξεσουάρ και εμπειριών για τους πελάτες. Αυτό περιλαμβάνει την ανάπτυξη καινοτομιών και τεχνολογιών στην αεροδυναμική, το ελαφρύ βάρος, τα ηλεκτρονικά, τις επιδόσεις των κινητήρων και την απόδοση καυσίμου που μπορούν να εφαρμόζονται ευρέως στην προϊοντική γκάμα της Ford.

Το Focus RS, το 30ό αυτοκίνητο με το θρυλικό σήμα RS, θα κατασκευάζεται στο Saarlouis (Γερμανία) και είναι ένα από τα 12 νέα οχήματα υψηλών επιδόσεων που η Ford θα λανσάρει σε όλο τον κόσμο μέχρι το 2020 στο πλαίσιο μιας νέας εποχής επιδόσεων Ford. Η εταιρία εκτιμά ότι οι παραδόσεις στους πελάτες στην Ευρώπη θα ξεκινήσουν από τις αρχές του 2016.[/accordion]

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!