NEA

Τι θα γίνει με τα «πειραγμένα» του VW Group;

VW admits to cheating on emissions tests halts sales of 2.0 TDI cars

Στον όμιλο Volkswagen μελετούν δύο πιθανές λύσεις ώστε να αποκατασταθεί η κατάσταση των «πειραγμένων» πετρελαιοκινητήρων δίχως επιπτώσεις…

Ποιες θα μπορούσε να είναι οι επιπτώσεις; Αρκετοί ειδικοί από το χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας θεωρούν πως η λύση δεν θα είναι τόσο απλή, δηλ. με μία απλή αναβάθμιση (update) του λογισμικού (software) λόγω της διαφορετικότητας των φίλτρων παρακράτησης των NOx (οξειδίων του αζώτου). Και αυτό, διότι τα μοντέλα παραγωγής 2009-2014 με τον 2.0 TDI της σειράς ΕΑ189 είχαν διαφορετικό σύστημα διαχείρισης των NOx, τα γνωστά SCR που χρησιμοποιούν ουρία (AdBlue).

Σε αυτή την περίπτωση θα χρειαστεί και αλλαγή στο σύστημα (hardware), όπου κάτι τέτοια πιθανότατα θα έχει επιπτώσεις στην απόδοση και στην κατανάλωση του κινητήρα. Φυσικά, το ίδιο μπορεί και να συμβεί στη περίπτωση και των μοντέλων με οξειδωτικό καταλύτη (δηλ. αυτά που είναι SCR). Αναμένουμε τις εξελίξεις και νεότερα σχετικά με το σκάνδαλο της VW, έως τότε μείνετε δικτυωμένοι στο caroto.gr!

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Το caroto team σας ευχαριστεί!