NEA

VW: Ποιες είναι οι αποφάσεις για το μέλλον της μάρκας;

VW-FUTURE

Η Volkswagen αποφάσισε στην μείωση ενός δισεκατομμυρίου ευρώ σχετικά με τις ετήσιες επενδύσεις, στην εγκατάσταση καταλυτικού συστήματος SCR και AdBlue στα ντίζελ και στην εστίαση στα ηλεκτροϋβριδικά και στα καθαρά ηλεκτρικά οχήματα.

Alternative powertrain building blocks in the MQB 2Προκειμένου να αποκατασταθεί η ζημιά από το σκάνδαλο με την παραποίηση της εκπομπής ρύπων, η VW (όχι ο όμιλος, αλλά η μάρκα) προχώρησε σε στρατηγικής σημασίας αποφάσεις ώστε να εξασφαλιστεί το μέλλον της μάρκας. Όπως χαρακτηριστικά είπε ο διευθύνων σύμβουλος της μάρκας Dr. Herbert Diess «η VW προγραμματίζεται εκ νέου για το μέλλον. Θα γίνουμε πιο αποτελεσματικοί, θα επαναπροσδιορίσουμε τη γκάμα μας αλλά και τις βασικές μας τεχνολογίες, ενώ θα δώσουμε μεγαλύτερη έμφαση στις τεχνολογίες που θα παίξουν σημαντικό ρόλο στο μέλλον». Η σημαντικότερη είναι προφανώς η μείωση των ετήσιων επενδύσεων κατά 1 δισεκατομμύριο δολάρια, ενώ το νέο Phaeton που θα περάσει στην παραγωγή θα είναι πλήρως ηλεκτροκίνητο. Η εξέλιξη της πλατφόρμας MQB θα συνεχιστεί εστιάζοντας σε πιο αποδοτικά plug-in υβριδικά μοντέλα με μεγαλύτερη αυτονομία, καθώς και σε αμιγώς ηλεκτρικά EV που θα μπορούν να κινούνται έως και 300 km με μία φόρτιση.

VW-Golf-2015-TDI 1200Σχετικά με τους ντίζελ κινητήρες, για την Ευρώπη και την αγορά της Βορείου Αμερικής θα υπάρχουν μόνο τα καταλυτικά συστήματα SCR και τα AdBlue (με ουρία), ενώ από εδώ και στο εξής θα χρησιμοποιούνται οι πιο σύγχρονες και εξελιγμένες αντιρρυπαντικές τεχνολογίες που είναι διαθέσιμες. Εννοείται πως όλα τα παραπάνω σχετίζονται με το σκάνδαλο με την παραποίηση της εκπομπής ρύπων των πετρελαιοκίνητων οχημάτων με την σειρά κινητήρων ΕΑ189. Μέχρι τώρα και σύμφωνα με το Reuters, περίπου 3,6 εκ. οχήματα του ομίλου VAG (Audi, Skoda, Seat, VW) με τον κινητήρα 1.6 TDI θα χρειαστούν επέμβαση και στο καταλυτικό σύστημα (hardware), σε αντίθεση με τον 2.0 TDI που θα επιδιορθωθεί με απλή αναβάθμιση. Πάντως, ακόμη δεν υπάρχει ενημέρωση τι θα γίνει με τον 1.2 TDI και καλό θα ήταν πέρα από την ενημέρωση για τα μελλοντικά πλάνα στην VW, ο όμιλος να ενημερώσει τελικά και επίσημα με την επίλυση του προβλήματος.

Next generation Volkswagen Phaeton render 1200H πλατφόρμα MQB θα φιλοξενήσει αποδοτικότερα μηχανικά σύνολα βενζίνης, ντίζελ και CNG, καθώς και mild υβριδικά με ηλεκτρικό σύστημα στα 48V. Αξιοσημείωτο είναι πως η VW θα εξελίξει και πλατφόρμα MEB για μελλοντικά κόμπακτ επιβατικά αλλά και επαγγελματικά οχήματα που θα έχουν αυτονομία από 250 έως 500 km. Τέλος, το επόμενο Phaeton θα είναι ηλεκτρικό. Το Phaeton είναι, σύμφωνα με τους ιθύνοντες της μάρκας VW, ο πρεσβευτής των δυνατοτήτων της και αυτό θα ισχύσει και για τη νέα του γενιά. Έτσι σταματούν όλα τα μέχρι στιγμής πλάνα εξέλιξής του και το πρότζεκτ θα ξεκινήσει από την αρχή, ως φουλ ηλεκτρικό με μεγάλη αυτονομία, κορυφαία συστήματα ασφάλειας, διασύνδεσης και διευκόλυνσης και χαρακτηριστικό σχεδιασμό.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!