NEAΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Το Ford Focus RS δεν είναι αρκετό!

focus_rs

Συνέχεια στη φρενίτιδα των κορυφαίων hot-hatch φαίνεται να δίνει η Ford, η οποία εξετάζει το ενδεχόμενο να παρουσιάσει μία βελτιωμένη, ελαφρύτερη εκδοχή του Focus RS!

Η απόφαση για την παραγωγή αυτής της έκδοσης του νέου Ford Focus RS (στην Ελλάδα αρχές 2016 απο 45.030€) δεν έχει ληφθεί ακόμα, όπως φαίνεται όμως, οι ιθύνοντες της εταιρίας βλέπουν με καλό μάτι μία τέτοια εξέλιξη. Εδώ δεν περιμένουμε σοβαρές διαφοροποιήσεις στο τμήμα του κινητήρα, αφού το υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ των 2,3 λίτρων έχει ήδη φτάσει σχεδόν στα όριά του, αποδίδοντας 350 ίππους ισχύος και 470 Nm ροπής.

Αντιθέτως, έμφαση θα δωθεί στη μείωση του βάρους, με στόχο την εξοικονόμηση τουλάχιστον 100 κιλών. Αυτά θα προκύψουν από τη χρήση ανθρακονημάτων στο αμάξωμα, πολυκαρβονικών κρυστάλλων, αλουμινένιων μερών στην ανάρτηση, κεραμικών φρένων και διαφόρων άλλων επεμβάσεων που θα περιορίσουν το υλικό ηχομόνωσης και το φόρτο του εσωτερικού. Αυτά, φυσικά, αναμένεται να απογειώσουν το κόστος, με δεδομένη όμως τη μικρή παραγωγή και τον «ειδικό» χαρακτήρα του αυτοκινήτου, είναι ένα ρίσκο που η Ford δεν έχει πρόβλημα να πάρει.

Φήμες κάνουν επίσης λόγο για ένα βελτιωμένο, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στον μπροστινό άξονα, καθώς επίσης και για ένα νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, αντί του μηχανικού που ήδη υπάρχει. Ο τελικός στόχος είναι να αποτελέσει το γρηγορότερο hot-hatch που κυκλοφορεί. Άρα, από τα 4,7 δλ. που χρειάζεται αυτή τη στιγμή για το 0-100 χλμ./ώρα, θα πέσει τουλάχιστον στα 4,2, που επιτυγχάνει η ανανεωμένη Mercedes-AMG A45. Και, λογικά, η Ford δεν θα βάλει στόχο αυτό αλλά θα πάει για ένα πιο στρογυλλεμένο νούμερο, ένα καθαρό τεσσάρι!

Μιχάλης Κατωπόδης

Ένας ακόμα εραστής της αυτοκίνησης (sic) με προϋπηρεσία σε διάφορα περιοδικά -και sites-αυτοκινήτου.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button