NEA

Πόσα άλογα θα έχει το ευρωπαϊκό Fiat 124 Spider;

Fiat 124 Spider Euro-spec (5)

Δεν πέρασαν μερικές μέρες από την αποκάλυψη του 124 Spider στο Λος Άντζελες και οι Ιταλοί ανακοίνωσαν και την ευρωπαϊκών προδιαγραφών εκδοχή…

Η οποία θα έχει τελικά κάτω από το καπό της τον ίδιο Multiair κινητήρα των 1.400 cc, αλλά με μειωμένη ισχύ στα 140 άλογα (και όχι στα 160 όπως το αμερικανικό 124 Spider). Ο μόνος λόγος που μπορούμε να υποθέσουμε είναι πως οι ιθύνοντες της εταιρίας θέλουν να δώσουν χώρο σε μία ισχυρότερη εκδοχή (πιθανώς με τα σήματα της Abarth) και αν δεν πρόκειται με το ίδιο μοτέρ (ίσως με το μεγαλύτερο στα 1.750 cc).

Συγκεκριμένα, το 124 Spider με τον τούρμπο τετρακύλινδρο αποδίδει 140 PS / 240 Nm, συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων και η ισχύς περνά στους πίσω τροχούς. Υπενθυμίζεται πως η ανάρτηση εμπρός είναι από διπλά ψαλίδια, πίσω υπάρχουν πολλαπλοί σύνδεσμοι και πως γενικότερα το ιταλικό roadster είναι χτισμένο πάνω στο Mazda MX-5 με τα δύο αυτοκίνητα να κατασκευάζονται στην Χιροσίμα.

[accordion close=”1″ title=”Τι λέει η Fiat για το Spider 124
“]Το νέο Fiat 124 Spider αναβιώνει το μοναδικό ιταλικό στυλ και εξελίσσει την οδηγική εμπειρία

•    Το νέο Fiat 124 Spider επιστρέφει μετά από 50 χρόνια από την αρχική του κυκλοφορία.
•    Συνδυάζει μοναδικά το κλασικό ιταλικό στυλ με τη σύγχρονη έκδοση του θρυλικού μοντέλου.
•    Κρύβει μέσα του έναν turbo MultiAir 1.4 lt κινητήρα που αποδίδει 140hp και 240Nm ροπής και συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.
•    Διατίθεται με χαρακτηριστικά ασφάλειας και προστασίας που σε συνδυασμό με την υψηλή του τεχνολογία ενισχύουν την άνετη και ξεκούραστη οδήγηση.
•    124 ξεχωριστά οχήματα θα είναι διαθέσιμα στο πλαίσιο της ειδικής «επετειακής» έκδοσης.

Το νέο Fiat 124 Spider αναβιώνει το ιστορικό όνομα, φέρνοντας το κλασικό ιταλικό του στυλ και τις μοναδικές επιδόσεις του στη σύγχρονη γενιά των οδηγών. Αποτίοντας φόρο τιμής στο πρωτότυπο 124 Spider, σχεδόν 50 χρόνια μετά από την πρώτη του κυκλοφορία, το νέο Fiat 124 Spider προσφέρει τηναπόλυτη ιταλική roadster εμπειρία, συνδυάζοντας τεχνολογία, ασφάλεια και απαράμιλλο ιταλικό στυλ. Παράλληλα, προσφέρει μια μοναδικά δυναμική συμπεριφορά, αποτέλεσμα του εξαιρετικά λεπτομερούς μηχανολογικού σχεδιασμού.

Στην περιοχή ΕΜΕΑ, το νέο Fiat 124 Spider θα είναι διαθέσιμο με τον τεσσάρων κυλίνδρων turbo MultiAir 1.4 lt κινητήρα, ο οποίος για πρώτη φορά χρησιμοποιείται σε όχημα με πίσω κίνηση. Ο κινητήρας αποδίδει 140hp και 240Nm ροπής, ενώ διατίθεται σε 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων. Το σύστημα αναρτήσεων του 124 Spider χρησιμοποιεί μια διάταξη με διπλά ψαλίδια εμπρός και πολλαπλών συνδέσμων πίσω, ειδικά σχεδιασμένη για μεγαλύτερη σταθερότητα στις στροφές ή στο φρενάρισμα. Το τιμόνι είναι ελαφρύ και ανταποκρίνεται εύκολα, χάρη στην ηλεκτρική υποβοήθηση. Στο σύνολό τους, η ανάρτηση, το σύστημα διεύθυνσης, το ελαφρύ αμάξωμα, η ισοβαρής κατανομή του όγκου και ο turbo κινητήρας συνδυάζονται αρμονικά για να παρέχουν μια μοναδική οδηγική εμπειρία. Παράλληλα, ημόνωση της καμπίνας από τους εξωτερικούς θορύβους και τους κραδασμούς βελτιστοποιούν περαιτέρω την οδήγηση. Σε ό,τι αφορά την open-air οδήγηση, η οροφή soft-top του Fiat 124 Spider μετακινείται εύκολα και με ελάχιστη προσπάθεια.

Το ολοκαίνουργιο μοντέλο διατίθεται με ενισχυμένα στοιχεία ασφάλειας και προστασίας, περιλαμβανομένης της κίνησης των προβολέων και της κάμερας οπισθοπορείας. Το συμπαγές του αμάξωμα συνδυάζει την σταθερότητα με το χαμηλό βάρος. Επιπλέον, το Fiat 124 Spider περιλαμβάνει ένα εύρος από τεχνολογικά χαρακτηριστικά που επαυξάνουν την άνεση, όπως την 7 ιντσών multimedia οθόνη, Bluetooth λειτουργία, θερμαινόμενα καθίσματα κ.ά.

Το ηχοσύστημα Bose, με εννέα ηχεία, προσφέρει ήχο υψηλής ποιότητας, ακόμα και με την οροφή κατεβασμένη.

Σχεδιασμένο στο Centro Stile στο Τορίνο, το νέο Fiat 124 Spider «δανείζεται» στοιχεία από το πρωτότυπο 1966 Spider, το οποίο ευρέως θεωρείται ως ένα από τα ομορφότερα Fiat όλων των εποχών, για να τα εξελίξει στο σήμερα. Το εσωτερικό του, σχεδιασμένο με έμφαση στην ποιότητα και την εργονομία, ενισχύει την οδηγική απόλαυση.

Το νέο Fiat 124 Spider θα διατίθεται σε δύο εκδόσειςSpider και Luxury και σε 8 χρώματα. Στο πλαίσιο της επιστροφής του κλασικού ονόματος, 124 οχήματα θα δημιουργηθούν ως “επετειακή έκδοση”, με το κάθε ένα από αυτά να έχει αναμνηστική σήμανση και να διατίθεται σε χρώμα “Rosso Passione” με μαύρα δερμάτινα καθίσματα. Το νέο Fiat 124 Spider αναμένεται στην περιοχή ΕΜΕΑ το καλοκαίρι του 2016.

Σχεδίαση
Το νέο Fiat 124 Spider «δανείζεται» στοιχεία από το πρωτότυπο Spider και τα εξελίσσει στον 21ο αιώνα. Το εσωτερικό του δίνει έμφαση στην άνεση των επιβατών, διασφαλίζοντας τις ιδανικές συνθήκες για εργονομική οδήγηση. Εξωτερικά, το 124 ξεχωρίζει από τις καλά ισορροπημένες διαστάσεις του και την σπορτίφ αναλογία μεταξύ καμπίνας και καπό. Ιδιαίτερο στοιχείο της εξωτερικής εμφάνισης είναι οι χαρακτηριστικοί προβολείς LED εμπρός και πίσω, με τους δεύτερους να περικλείουν με χαρακτηριστικό τρόπο το χρώμα του αμαξώματος.

Σύστημα ανοιχτής οροφής 
Η οδηγική εμπειρία με την οροφή ανοιχτή γίνεται εύκολη διαδικασία χάρη στον εύκολο χειρισμό της μαλακής οροφής του Fiat 124 Spider. Συγκεκριμένα, ο χειρισμός της οροφής έχει βελτιστοποιηθεί, ώστε να χρειάζεται την ελάχιστη δύναμη για να χρησιμοποιηθεί, λαμβάνοντας υπόψη τη φυσική διαδρομή που ακολουθεί το χέρι του οδηγού όταν ανοίγει και κλείνει την οροφή. Ένα βοηθητικό ελατήριο υποβοηθάει την ανύψωση της οροφής στην πλήρως ανοιχτή θέση, καθιστώντας ελάχιστη τη δύναμη που απαιτείται από τον οδηγό. Αυτή η βελτιστοποίηση εξοικονομεί βάρος, καθώς εξαλείφει την ανάγκη ηλεκτρικού συστήματος υποβοήθησης.

Όταν χρησιμοποιούνται οι μοχλοί κλειδώματος για το άνοιγμα ή κλείσιμο της οροφής, τα παράθυρα χαμηλώνουν αυτόματα 140mm από την πλήρη όρθια θέση τους, και έτσι το άνοιγμα της οροφής γίνεται ακόμα πιο εύκολα.

Η δομή των καθισμάτων του 124 Spider βοηθάει επίσης στο εύκολο άνοιγμα της οροφής. Τα καθίσματα παρέχουν ένα σταθερό επίπεδο υποστήριξης σε μηρούς, λεκάνη, τα ισχία και τα πλευρά, ενώ τα μαξιλάρια είναι λιγότερο σφιχτά στους ώμους, επιτρέποντας ελευθερία κίνησης στο πάνω μέρος του σώματος.

Οδηγώντας το 124 Spider με την οροφή και τα παράθυρα κατεβασμένα, οι ανθρωποκεντρικές αναλογίες της σχεδίασης του αμαξώματός του και η τοποθέτηση προς τα πίσω του πλαισίου, που περιβάλλει το παρμπρίζ, βοηθούν τον αέρα να περνάει πάνω από τα κεφάλια των επιβατών και προς το πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Ελαχιστοποιείται έτσι ο αέρας που κατευθύνεται άμεσα προς τους επιβάτες, όπως και τα ρεύματα αέρα που τους τυλίγουν από πίσω.

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Ο 4 κυλίνδρων turbo MultiAir 1.4 lt κινητήρας σε συνδυασμό με τη χρήση ελαφρών υλικών και την εξαιρετική αναλογία ισχύος / βάρους, δημιουργούν μια δυναμική οδηγική εμπειρία αντάξια με την ιστορία του κλασικού Fiat 124 Spider και τις σημερινές δυνατότητες της Fiat. Πρόκειται για έναν κινητήρα υψηλής απόδοσης σχεδιασμένου για να προσφέρει εξαιρετική οδική συμπεριφορά σε αυτοκίνητο με πίσω κίνηση. Με βάση το αλουμίνιο, το 6τάχυτο κιβώτιο είναι συμπαγές και ελαφρύ, με τις αλλαγές των ταχυτήτων να γίνονται ακόμη πιο άμεσα και ομαλά. Στο σκελετό του οχήματος η χρήση αλουμινίου και υψηλής αντοχής ατσάλι προσφέρουν ασφάλεια και στιβαρότητα, αλλά και μειωμένο βάρος που εύκολα ανταποκρίνεται στις αντιδράσεις του οδηγού.

Σύστημα πίσω κίνησης 
Η ισορροπημένη κατανομή βάρους μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα, έχει επιτευχθεί με την τοποθέτηση του κινητήρα προς τα πίσω και με τη χρήση εξαρτημάτων από αλουμίνιο στα εμπρός και πίσω άκρα του αμαξώματος ενώ επιτυγχάνεται χαμηλό κέντρο βάρους για να προσφέρει μια απολαυστική εμπειρία οδήγησης.

Το πίσω διαφορικό διαθέτει ένα οδοντωτό δακτύλιο, βελτιστοποιημένο για να μπορεί να υποστηρίξει την παραγόμενη ροπή. Το πάχος του αλουμινένιου περιβλήματος έχει μειωθεί, αλλά παραμένει δυνατό και συνδυάζεται με χαμηλό επίπεδο θορύβων, κραδασμών & τριγμών (NVH). Η μονάδα του πίσω διαφορικού είναι συμπαγής και το σχήμα του εσωτερικού της έχει βελτιστοποιηθεί για να δημιουργεί μια ομαλή ροή της κίνησης από τα πίσω γρανάζια του διαφορικού.

Τεχνολογία και άνεση
Χρησιμοποιώντας πολλές τεχνολογικές καινοτομίες, το νέο 124 Spider ενισχύει το “fun-to-drive” χαρακτήρα του αυτοκινήτου, υπηρετώντας παράλληλα την ανάγκη των επιβατών για επικοινωνία και ασφάλεια. Στο εξελιγμένο σύστημα infotainment περιλαμβάνεται λειτουργία 3D navigation και δυνατότητα φωνητικής αναγνώρισης για τη χρήση του κινητού, του ηχοσυστήματος και της πλοήγησης με φωνητικές εντολές, για απερίσπαστη οδήγηση. Επιπλέον, η παροχή της εφαρμογής Aha από την Harman δίνει πρόσβαση σε πάνω από 30.000 σταθμούς και πηγές μουσικών αρχείων, περιλαμβανομένων κορυφαίων υπηρεσιών μουσικής μέσω Διαδικτύου, αλλά και ειδήσεων, audiobooks, Facebook και Twitter newsfeeds.

Ασφάλεια
Με μια ειδική σχεδίαση αμαξώματος που συνδυάζει αντοχή, μέγιστη ακαμψία και χαμηλό βάρος, το νέο Fiat 124 Spider αποτελεί ένα από τα κορυφαία της κατηγορίας του σε επίπεδο ασφάλειας. Το άκαμπτο αλλά και ελαφρύ αμάξωμα του νέου Fiat 124 Spider είναι σχεδιασμένο για να προσφέρει μέγιστη παθητική ασφάλεια, απορροφώντας την ενέργεια πρόσκρουσης μιας σύγκρουσης και κατανέμοντάς την ομοιόμορφα, μειώνοντας έτσι την πιθανότητα παραμόρφωσης της καμπίνας.

Σε επίπεδο ενεργητικής ασφάλειας, το νέο 124 Spider διαθέτει περισσότερες από 40 λύσεις και συστήματα που μεγιστοποιούν την παρεχόμενη ασφάλεια και προστασία του οδηγού και των επιβατών.

Αμάξωμα υψηλής αντοχής 
Ανάμεσα στα χαρακτηριστικά παθητικής ασφάλειας που είναι διαθέσιμα στο Fiat 124 Spider είναι και το αμάξωμα υψηλής αντοχής. Το νέο 124 Spider διαθέτει ένα σώμα που χρησιμοποιεί ευθείες δοκούς, όπου αυτό είναι δυνατό, και ένα συνεχές πλαίσιο ειδικά προσαρμοσμένο για ένα κάμπριο αυτοκίνητο με τον κινητήρα εμπρός και την κίνηση πίσω. Το αποτέλεσμα είναι ένα αμάξωμα υψηλής αντοχής με υψηλή ακαμψία και χαμηλό βάρος.

Μια ποικιλία μέτρων έχουν εφαρμοστεί στη δομή του αμαξώματος, ενώ τα υλικά του παρέχουν άριστη απορρόφηση της ενέργειας πρόσκρουσης.

Σε περίπτωση μετωπικής σύγκρουσης, η δομή πολλαπλών διαδρομών φορτίου του αμαξώματος διανέμει την ενέργεια πρόσκρουσης σε δύο κατευθύνσεις. Η δύναμη πρόσκρουσης απορροφάται από την άνω διαδρομή και τα εμπρός μέλη του πλαισίου καθώς και την κάτω διαδρομή (η οποία ενσωματώνει μια επέκταση που απορροφάει την ενέργεια πρόσκρουσης στην μπροστινή εγκάρσια δοκό). Οι μπάρες στην πλάτη των καθισμάτων είναι τοποθετημένες σε συγκεκριμένο σημείο ώστε να διαμορφώνουν μια δομή που χρησιμοποιείται σε αυτοκίνητα σταθερής οροφής. Σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης, η δομή δέχεται την ενέργεια πρόσκρουσης, με το σύνολο του αμαξώματος να απορροφά την ενέργεια. Στα μαρσπιέ έχει χρησιμοποιηθεί ατσάλι υψηλής αντοχής ενώ η ισχύς των κολόνων Α αυξάνεται με την προσθήκη ενισχυτικών υλικών.

Τα μέτρα που λαμβάνονται για την προστασία από οπίσθιες συγκρούσεις περιλαμβάνουν την υιοθέτηση μιας δομής με “double-hat” τμήμα στα πίσω πλευρικά πλαίσια και τη χρήση ατσαλιού υψηλής αντοχής στα ανώτερα τμήματα για την αποφυγή παραμόρφωσης. Τέλος, η πίσω ανάρτηση και μια δομή “kick-up” για τα πίσω πλευρικά πλαίσια σχηματίζουν μια διαδρομή πολλαπλών φορτίων που βοηθούν στην προστασία του ρεζερβουάρ καυσίμου και της καμπίνας επιβατών.

Άλλα καινοτόμα συστήματα ασφαλείας
Στα στάνταρ και προαιρετικά χαρακτηριστικά ασφάλειας και προστασίας του Fiat 124 Spider περιλαμβάνονται:

Adaptive Front Light system: Οι προβολείς στρέφονται προς την κατεύθυνση που θέλει να ταξιδέψει ο οδηγός, με βάση τις εντολές του τιμονιού και την ταχύτητα του οχήματος.

Active Ηοod: σε περίπτωση πρόσκρουσης με πεζό, το καπό ανυψώνεται αυτόματα προκειμένου να αυξηθεί η απόσταση από τα σκληρά σημεία του κινητήρα που μπορούν να τραυματίσουν θανάσιμα τον πεζό.

Αυτόματη ενεργοποίηση προβολέων: Οι προβολείς ενεργοποιούνται αυτόματα ανάλογα με τα επίπεδα εξωτερικού φωτός.

Αισθητήρας βροχής: Οι υαλοκαθαριστήρες ενεργοποιούνται αυτόματα μόλις ανιχνευθούν στο παρμπρίζ υγρασία ή οι πρώτες σταγόνες της βροχής.

Προβολείς Auto-leveling: Οι προβολείς παρέχουν μια σταθερή διασπορά φωτός στο δρόμο, ανεξάρτητα από τη θέση του οχήματος.

Φώτα ημέρας (DRL): Τα φώτα που μένουν ενεργοποιημένα κατά τη διάρκεια της ημέρας, αυξάνοντας την ορατότητα του οχήματος από άλλους οδηγούς.

Επένδυση θυρών: Η “Catch” δομή αποτρέπει τα πάνελ της πόρτας από το να χαλαρώσουν, εκθέτοντας άκρα ή μέρη που προεξέχουν, σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης.

Ηλεκτρονική κατανομή πέδησης: Βοηθά τον οδηγό να βελτιστοποιήσει την απόσταση ακινητοποίησης και τον έλεγχο κάτω από όλες τις συνθήκες φορτίου του οχήματος με τη ρύθμιση της πίεσης πέδησης εμπρός-πίσω.

Ηλεκτρονικό σύστημα αποτροπής ανατροπής (ERM): Πρόκειται για μία επέκταση του ηλεκτρονικού ελέγχου ευστάθειας (ESC). Χρησιμοποιεί τα δεδομένα των αισθητήρων του ESC για να προβλέψει εάν το όχημα βρίσκεται σε κίνδυνο να ανατραπεί. Τότε φρενάρει κάθε τροχό ανεξάρτητα και ρυθμίζει τη θέση του γκαζιού, όπως χρειάζεται.

Ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας (ESC): Ενισχύει τον έλεγχο του οδηγού και βοηθά στη διατήρηση της ευστάθειας κάτω από όλες τις συνθήκες. Αν υπάρξει αισθητή διαφορά ανάμεσα στην εντολή του οδηγού μέσω του τιμονιού και τη διαδρομή του οχήματος, το ESC εφαρμόζει επιλεκτική πέδηση και ανάλογες εντολές στο γκάζι για να επαναφέρει το όχημα στην προορισμένη κατεύθυνση από τον οδηγό.

Ηλεκτρονικό Κέντρο Πληροφοριών Οχήματος (Electronic Vehicle Information Center): Παρέχει στον οδηγό πληροφορίες σχετικές με το ταξίδι, τη θερμοκρασία και άλλες κρίσιμες μεταβλητές οδήγησης μέσω του ταμπλό οργάνων.

Κολόνα τιμονιού που απορροφά ενέργεια πρόσκρουσης: Η χειροκίνητα ρυθμιζόμενη κολόνα του τιμονιού χρησιμοποιεί ένα καινοτόμο σύστημα δύο ομοαξονικών σωλήνων, έτσι ώστε να κινηθεί προς τα εμπρός για ακόμα μεγαλύτερη απορρόφηση της ενέργειας κατά τη διάρκεια μιας σύγκρουσης.

“Express down” παράθυρα: Ένα άγγιγμα στο κουμπί του παραθύρου που βρίσκεται στο εμπρός μέρος της πόρτας του οδηγού αρκεί για να κατέβει τελείως το παράθυρο.

Προβολείς ομίχλης: Φωτιστικά σώματα που παρέχουν πρόσθετη ορατότητα σε περίπτωση ομίχλης ή άλλες κακές καιρικές συνθήκες.

Εμπρός και πίσω ζώνες ελεγχόμενης παραμόρφωσης: Ειδικά διαμορφωμένα δομικά μέλη που συρρικνώνονται και απορροφούν την ενέργεια σε περίπτωση σύγκρουσης, ενισχύοντας την προστασία της καμπίνας των επιβατών.

Εμπρός προσαρμοζόμενοι / ενεργοί περιοριστές φορτίου ζωνών ασφαλείας: Σχεδιασμένοι για να βελτιστοποιούν την επιβάρυνση του στήθους σε περίπτωση πρόσκρουσης.

Εμπρός προεντατήρες ζωνών ασφαλείας: Κατά τη διάρκεια της σύγκρουσης, αισθητήρες πρόσκρουσης ενεργοποιούν τους προεντατήρες ζωνών ασφαλείας, ώστε να σφίξει η ζώνη στο σώμα του επιβάτη, μειώνοντας έτσι την προς τα εμπρός κίνηση του κεφαλιού και κορμού του.

Δορυφορικό σύστημα θέσης (GPS): Χρησιμοποιείται για οδηγίες πλοήγησης και ηλεκτρονικού εντοπισμού του οχήματος.

Οθόνη πίνακα οργάνων: Προσφέρει στους οδηγούς ένα ευρύ φάσμα επιλογών εξατομίκευσης για τη λήψη πληροφοριών για το όχημα, μέσα από εύκολα κατανοητά εικονίδια.

Keyless Entry / Go: Όταν ο οδηγός πλησιάζει στο όχημα, ηλεκτρονικοί αισθητήρες ανιχνεύουν αν το κλειδί του οχήματος είναι παρόν. Στη συνέχεια, το όχημα θα επιτρέψει στον οδηγό να πιέσει ένα κουμπί για να ξεκινήσει το όχημα, χωρίς να χρειάζεται να βάλει το κλειδί στη μίζα.

Πεντάλ φρένου / βελτιωμένο υποπόδιο: Συμβάλλει στην αποτροπή τραυματισμού των ποδιών του οδηγού σε περίπτωση πρόσκρουσης.

Κάμερα οπισθοπορείας: Παρέχει μια ευρυγώνια προβολή της περιοχής ακριβώς πίσω από το όχημα, δίνοντας στον οδηγό μεγαλύτερη σιγουριά κατά την οπισθοπορεία σε χαμηλές ταχύτητες. Περιέχει γραμμές πλέγματος για να βοηθήσει τον οδηγό κατά τους ελιγμούς σε χώρους στάθμευσης ή περιορισμένους χώρους. Η εικόνα εμφανίζεται στην οθόνη πλοήγησης όταν μπαίνει η όπισθεν.

Σύστημα απομακρυσμένης εισόδου χωρίς κλειδί: Κλειδώνει και ξεκλειδώνει τις πόρτες και ανάβει τα εσωτερικά φώτα. Αν το όχημα είναι εξοπλισμένο με συναγερμό ασφαλείας, το τηλεχειριστήριο ενεργοποιεί και απενεργοποιεί το σύστημα του συναγερμού.

Δομή αμαξώματος με κλωβό ασφαλείας: Προστατεύει τους επιβαίνοντες ελέγχοντας την ενέργεια σε περίπτωση σύγκρουσης.

Key Immobilizer System: Χρησιμοποιεί ένα κλειδί κινητήρα με ενσωματωμένο πομποδέκτη, που είναι προγραμματισμένος με κωδικό ασφαλείας, για να αποθαρρύνει την κλοπή του οχήματος.

Πλευρικοί δοκοί ασφαλείας θυρών: Δοκοί ενίσχυσης στο εσωτερικό των θυρών, που αυξάνουν την προστασία των επιβατών σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης.

Συμπληρωματικοί εμπρός πλευρικοί αερόσακοι καθισμάτων: Παρέχουν ενισχυμένη προστασία για τον οδηγό και τον συνοδηγό σε συγκεκριμένου τύπου προσκρούσεις.

Σύστημα ελέγχου πρόσφυσης: Μέρος του στάνταρ συστήματος αντιμπλοκαρίσματος των τροχών (ABS), μειώνει τις πιθανότητες σπιναρίσματος των κινητήριων τροχών κατά την επιτάχυνση από στάση ή κατά την κίνηση, φρενάροντας κάθε τροχό ξεχωριστά ή σε συνδυασμό με τον περιορισμό της ροπής του κινητήρα, ώστε να εμποδίσει την ολίσθηση[/accordion]

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Το caroto team σας ευχαριστεί!