ΔΙΑΦΟΡΑ

Η Hyundai σε δίλημμα για την αυτόνομη οδήγηση

autonomous_driving_sensors

Η κορεατική εταιρία εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο να κατασκευάσει τους δικούς της επεξεργαστές και αισθητήρες, ώστε να είναι πιο ανεξάρτητη στο μέλλον.

Για το αν θα ακολουθήσει την πορεία άλλων εταιριών που ετοιμάζουν πυρετωδώς τα πρώτα τους αυτόνομα οχήματα, δεν τίθεται ζήτημα. Σύμφωνα με τα πλάνα της εταιρίας, τα πρώτα πλήρως αυτόνομα οχήματα θα είναι έτοιμα έως το 2030. Πολύ πιο πριν, όμως, θα αρχίσει να εντάσσει στα μοντέλα της τεχνολογίες που οδηγούν προς αυτή την κατεύθυνση, υποβοηθώντας το έργο του οδηγού και αυξάνοντας τον έλεγχο και την ενεργητική ασφάλεια του αυτοκινήτου.

Το δίλημμα, στην προκειμένη περίπτωση, έχει να κάνει με το από που θα προμηθεύεται αυτά τα συστήματα. Αυτή τη στιγμή η εταιρία συνεργάζεται με διάφορους υποκατασκευαστές για την προμήθεια διαφόρων μερών, ηλεκτρονικών και μη. Είναι ξεκάθαρο πως στο μέλλον, ο όγκος των ηλεκτρονικών και των αισθητήρων, όχι μόνο θα απαιτεί ένα σοβαρό κόστος ανά μονάδα αλλά θα είναι και κρίσιμος για την περαιτέρω εξέλιξη του κάθε μοντέλου. Ως εκ τούτου, η Hyundai σκέφτεται σοβαρά να επενδύσει σε εγκαταστάσεις και τεχνογνωσία που θα της επιτρέψουν να παράγει τις δικές τις υπολογιστικές μονάδες και αισθητήρες, προσβλέποντας σε μία μεγαλύτερη ανεξαρτησία από άλλους κατασκευαστές.

Μιχάλης Κατωπόδης

Ένας ακόμα εραστής της αυτοκίνησης (sic) με προϋπηρεσία σε διάφορα περιοδικά -και sites-αυτοκινήτου.

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!