NEA

To Audi h-tron Quattro κινείται με υδρογόνο

Audi h-tron quattro concept

Στο Ντιτρόιτ παρουσιάστηκε το h-tron που χρησιμοποιεί ενεργειακές κυψέλες επιβεβαιώνοντας την έντονη μεταστροφή της Audi (και του ομίλου) προς την ηλεκτροκίνηση…

Το πρωτότυπο h-tron Quattro βασίζεται σε ένα νέας γενιάς Q7 και το βασικό του χαρακτηριστικό δεν είναι άλλο από την τεχνολογία fuel cell που χρησιμοποιεί υδρογόνο για να παραχθεί ηλεκτρική ενέργεια. O ανεφοδιασμός με υδρογόνο (οι τρεις δεξαμενές βρίσκονται στο πίσω μέρος, κάτω από τα πίσω καθίσματα και στην κεντρική κονσόλα) διαρκεί 4 min και η αυτονομία φτάνει τα 600 km, με την περισσευούμενη ενέργεια να αποθηκεύεται στις μπαταρίες που βρίσκονται στο δάπεδο και ζυγίζουν 60 kg.

Στον εμπρός άξονα υπάρχει ένας ηλεκτροκινητήρας ισχύος 121 PS και μαζί με τον πίσω ηλεκτροκινητήρα των 188 PS συνθέτει μία «καλωδιακή» τετρακίνηση. Από πλευράς επιδόσεων το 0-100 πετυχαίνεται σε λιγότερο από 7 sec με την τελική να περιορίζεται στα 200 km/h. Κατά τα υπόλοιπα υπάρχουν κεραμικά δισκόφρενα, αερανάρτηση δύο προγραμμάτων που μειώνει έως 30 mm την απόσταση από το έδαφος, ενώ στο εσωτερικό υπάρχουν OLED οθόνες και προχωρημένης γενιάς σύστημα πολυμέσων.

Εδώ να πούμε πως το 2018 η Audi θα λανσάρει το πλήρως ηλεκτρικό Q6, ενώ αρκετά στοιχεία από το h-tron (αυτόνομο σύστημα οδήγησης για εθνική οδό σε ταχύτητες έως 60 km/h για συνθήκες μποτιλιαρίσματος, αυτοματοποιημένο σύστημα στάθμευσης κ.α.) θα δούμε στο νέας γενιάς A8 που θα παρουσιαστεί του χρόνου.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!