Ο γερμανικός όμιλος ετοιμάζει μία νέα γενιά κινητήρων που θα έχει μεγαλύτερη χωρητικότητα και θα αντικαταστήσει τους 1.4 TSI και 1.6 TDI…
Ο κατασκευαστής που ουσιαστικά εισήγαγε το downsizing σκοπεύει την εισαγωγή νέας γενιάς κινητήρων στα 1.500 cc που θα κάνουν ντεμπούτο το 2017 με το νέο VW Golf. Τα νέα μοτέρ θα είναι 4-κύλινδρα και σε συνδυασμό με τον 3-κύλινδρο 1.0 TSI θα αποτελέσουν την αιχμή του δόρατος στα μικρά κυβικά. Εννοείται πως σταδιακά οι νέοι 1.5 TSI και 1.5 TDI θα περάσουν σε μοντέλα της Audi, Skoda και Seat, ενώ η βασική τους διαφορά θα είναι πως θα υπάρχει μικρότερη και μεγαλύτερη διαδρομή εμβόλου, αντιστοίχως.
Ο 1.5 TSI θα έχει σύστημα απενεργοποίησης των δύο κυλίνδρων, άμεσο ψεκασμό και νέο σύστημα υπερτροφοδότησης. Ο διευθύνων σύμβουλος της VW, ο Herbert Diess, αναφέρει πως το κόστος παραγωγής θα είναι μεγαλύτερο, αλλά τα νέα μοτέρ θα έχουν διάφορες εκδοχές ισχύος και θα είναι πιο κόμπακτ και ελαφριά. Ενδιαφέρον πάντως είναι πως οι νέοι TSI & TDI θα είναι τετρακύλινδροι, σε αντίθεση με τα 3-κύλινδρα της BMW (και τα επερχόμενα της Volvo) που υποστηρίζει πως η ιδανική θερμοδυναμικά χωρητικότητα κάθε κυλίνδρου είναι στα 500 cc.
Απορία: O Diess είναι υπέρμαχος των 500cc/κύλινδρο, δλδ 1500/500=3 κύλινδροι, αφού έτσι εξασφαλίζεται η μέγιστη θερμοδυναμική απόδοση (κάτι που ήδη πουλά η BMW). Η VW θα φτιάξει 4κύλινδρο 1500αρη, δλδ 1500/4=375cc. Πώς λοιπόν θα εξασφαλίσει τα οφέλη των 500cc;;;
Σωστή επισήμανση, το τονιζω στο τέλος του άρθρου με αναφορά στην BMW.
θα εχει συστημα απενεργοποιησης των δύο κυλινδρων….οχι των δυο βαλβιδων.. ;)
Καλημέρα, ευχαριστώ πολύ για την διόρθωση, με τόσο γράψιμο μου ξέφυγε… :-)
ρυπογοναρυπογονα