ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Συνδυάστε τον έλεγχο αμορτισέρ με την αλλαγή ελαστικών

BILSTEIN-feb (2)

“Για να είστε ασφαλείς, τα αμορτισέρ θα πρέπει να ελέγχονται από έναν επαγγελματία μηχανικό, τουλάχιστον κάθε 20.000 χιλιόμετρα (12.000 μίλια)”…

BILSTEIN-feb (1)Στις περισσότερες χώρες ο μέσος όρος ηλικίας των αυτοκινήτων όλο και μεγαλώνει. Ο Rainer Popiol, υπεύθυνος εκπαίδευσης της BILSTEIN στο Ennepetal της Γερμανίας, γνωρίζει καλά ότι τα αμορτισέρ συνήθως αρχίζουν και καταπονούνται έντονα μετά από εννέα, δέκα ή περισσότερα χρόνια. Αλλά αυτή η αργή διαδικασία καταπόνησης, περνά απαρατήρητη από τον οδηγό. Οι περισσότεροι προληπτικοί έλεγχοι και Τ.Ε.Ο, περιλαμβάνουν απλώς έναν οπτικό έλεγχο των εξαρτημάτων αυτών, γεγονός που αποφέρει μόνο επιφανειακά συμπεράσματα. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε κρυφούς κινδύνους με το πέρασμα του χρόνου, σε στροφές ή κατά τη διάρκεια ελιγμών, αυξάνεται ο κίνδυνος να χαθεί ο έλεγχος του αυτοκινήτου, καθώς τα ελαστικά μπορούν να χάσουν πρόσφυση ακαριαία. Προσθέτει επίσης μέχρι και 20 τοις εκατό στην απόσταση πέδησης, αυξάνεται ο κίνδυνος υδρολίσθησης, ακόμα και να καταργήσει την ηλεκτρονική υποβοήθηση του ABS και ESP.

Για να είστε ασφαλείς, τα αμορτισέρ θα πρέπει να ελέγχονται από έναν επαγγελματία μηχανικό, τουλάχιστον κάθε 20.000 χιλιόμετρα (12.000 μίλια). Ο έλεγχος μπορεί να πραγματοποιηθεί κατά την αλλαγή των ελαστικών ή του ανοιξιάτικου ελέγχου, χωρίς επιπρόσθετες εργασίες και διαχειρίσιμο κόστος. Ο Rainer Popiol συνιστά το επιλεγμένο συνεργείο να διαθέτει συσκευή ελέγχου της ανάρτησης. «Ο οπτικός έλεγχος αποκαλύπτει εάν υπάρχει διαρροή λαδιού στο αμορτισέρ ή εάν υπάρχει κάποιο ελαττωματικό εξάρτημα στο σύστημα ανάρτησης. Το πραγματικό επίπεδο φθοράς προσδιορίζεται από τη συσκευή ελέγχου της ανάρτησης.» Η διάρκεια ζωής των αμορτισέρ εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, τις συνθήκες του οδοστρώματος, το φορτίο, τα χιλιόμετρα, τις οδηγικές συνήθειες, το κρύο, τη ζέστη, τη σκόνη, το νερό και το αλάτι, συντελούν στην ταχύτερη καταπόνηση του συστήματος ανάρτησης.

www.bilstein.gr
www.facebook.com/bilstein.gr

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Το caroto team σας ευχαριστεί!