NEA

Νέα Mercedes-Benz C-Cabrio και με 1.600άρη κινητήρα

Mercedes-Benz-C-Class_Cabriolet_2017_ (7)

Η κάμπριο εκδοχή της C-Class κάνει πρεμιέρα στο σαλόνι της Γενεύης με την βασική της εκδοχή να είναι turbo στα 1.600 κ.εκ.

Mercedes-Benz-C-Class_Cabriolet_2017_ (9)Ένα από τα πιο όμορφα premium κάμπριο δεν είναι άλλο από την ανοιχτή εκδοχή της C-Class, η οποία διαθέτει ηλεκτρικά ανοιγόμενη μαλακή οροφή που αναδιπλώνεται σε 20 δλ. (και εν κινήσει αρκεί η ταχύτητα να μην υπερβαίνει τα 50 χλμ./ ώρα). Όταν η οροφή μαζεύεται στο πορτμπαγκάζ, η χωρητικότητα μειώνεται από τα 360 στα 285 λίτρα, ενώ για τους πίσω επιβάτες υπάρχουν 2 ξεχωριστές θέσεις. Συνολικά, και οι τέσσερις έχουν στην διάθεσή τους όλα τα συστήματα ασφάλειας, διασύνδεσης και διευκόλυνσης της εταιρείας, καθώς και ο ειδικός εξοπλισμός για τα ανοιχτά μοντέλα της όπως το AIRSCARF (θέρμανση του αυχένα μέσω αεραγωγού ενσωματωμένου στο κάθισμα) ή το  AIRCAP (το πάνελ στο πάνω μέρος του παρμπρίζ που σηκώνεται όταν η οροφή είναι διπλωμένη και διώχνει τον αέρα πάνω από τους επιβάτες).

Mercedes-Benz-C-Class_Cabriolet_2017_ (20)Σε σχέση με το σεντάν το κάμπριο δείχνει πιο σπορτίφ χάρη στην χαμηλωμένη κατά 15 χιλιοστά ανάρτησή του και τις στάνταρ 17άρες ζάντες του, ενώ το εσωτερικό του δεν διαφοροποιείται σε σχέση με αυτό του κουπέ. Η βασική έκδοση της C-Class Cabrio είναι η C180 με τον τετρακύλινδρο turbo βενζίνης στα 1.600 κ.εκ. που αποδίδει 156 ίππους. Ψηλότερα βρίσκονται οι δίλιτρες C200, C250 και C300, με 184, 211 και 245 ίππους, αντίστοιχα, ενώ ο V6 3.0 εφοδιάζει τις C400 και AMG C43 με 333 και 367 ίππους, αντίστοιχα. Οι διαθέσιμοι diesel είναι αυτοί των C220 d και C250 d, με μηχανικό σύνολο που αποδίδει 170 και 204 ίππους, αντίστοιχα.

Αργότερα θα δούμε και τους νέους δίλιτρους ντίζελ, όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με το αυτόματο 9άρι κιβώτιο, ενώ η τετρακίνηση διατίθεται ως εξτρά για τις C200 και C220 d (στάνταρ στις C400 και C43). Η κορυφαία έκδοση της Mercedes C-Class Cabrio θα είναι η C63 AMG με τον V8 4.0 ισχύος 450 ίππων και όπως είναι φυσικό η κορυφαία έκδοση ξεχωρίζει από την AMG εμφάνιση, τα ενισχυμένα φρένα με τις χαρακτηριστικές δαγκάνες, το χαμηλωμένο σασί, τα αεροδυναμικά βοηθήματα κ.α.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button