NEA

Έρχονται αλλαγές στην φορολογία των αυτοκινήτων και τα πρόστιμα του ΚΟΚ

teli kykloforias (3)

Με τον Μάρτη να τελειώνει και δίχως ακόμη να έχει ανακοινωθεί οτιδήποτε για το μέτρο της απόσυρσης αποδεικνύεται πως τα πολλά λόγια είναι φτώχεια. Μεταφορικά και κυριολεκτικά…

Από λόγια άλλο τίποτε το τελευταίο διάστημα και οι φήμες συνεχίζουν να εντείνονται γύρω από την φορολόγηση των αυτοκινήτων και στα τέλη κυκλοφορίας που μελετά το Υπουργείο Οικονομικών. Μάλιστα, για το λόγο αυτό έχει συσταθεί ομάδα ειδικών και τα σενάρια κάνουν λόγο για απεμπλοκή της χωρητικότητας του κινητήρα από τη φορολόγηση και τη χρήση της λιανικής τιμής ως βασικό κριτήριο. Για τα κυβικά θα συμφωνήσουμε αφού εδώ και χρόνια έχουν πάψει να είναι καθοριστικός παράγοντας απόδοσης και κυρίως κόστους…

Επίσης, εξετάζεται και η επιβάρυνση με ΦΠΑ των εισαγόμενων μεταχειρισμένων, για τα οποία σήμερα δεν καταβάλλεται φόρος αν ο πωλητής είναι ιδιώτης, ενώ αντίθετα πληρώνεται αν είναι επαγγελματίας. Η κυβέρνηση πάντως εξετάζει και αλλαγές στα πρόστιμα που προβλέπει ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας, ειδικά σε όσα έχουν να κάνουν με την ασφάλεια (σωστό!), καθώς και την εξάρτηση ορισμένων από αυτά με την οικονομική κατάσταση του παραβάτη. Για να δούμε, τι θα δούμε και πόσο μακριά μπορεί να φτάσει αυτή η καθαρά φοροεισπρακτική τακτική, ειδικά αν συνδυαστεί με αύξηση στα καύσιμα.

 

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button