ΑΓΩΝΕΣ

Τα νέα όπλα των Audi, Porsche και Toyota για το Le Mans!

2016 Porsche 919 Hybrid (3)

Η Toyota καθώς και οι δύο γερμανικές «συνομιλικές» μάρκες έδωσαν στην δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες των νέων τους αγωνιστικών για το φετινό πρωτάθλημα WEC…

2016 Porsche 919 Hybrid (6)Porsche 919 Hybrid. Ξεκινώντας από τον περσινό πρωταθλητή στο World Endurance Championship (WEC) και νικητή του 24ωρου αγώνα του Le Mans, το 919 Hybrid LMP1. Για φέτος η Porsche θα χρησιμοποιήσει τρείς διαφορετικούς αεροδυναμικούς συνδυασμούς, ενώ το αγωνιστικό είναι βαμμένο στα μαυρόασπρα με ορισμένες κόκκινα αυτοκόλλητα. Οι μηχανικοί έχουν δώσει μεγαλύτερη βαρύτητα στο ηλεκτρικό σύστημα ώστε να το κάνουν πιο αποδοτικό και ισχυρό (ειδικά τον ηλεκτροκινητήρα στον μπροστινό άξονα), στη νέα γενιά μπαταριών λιθίου-ιόντων και στα ηλεκτρονικά ισχύος. Το πρωτότυπο (έτσι λέγονται τα αγωνιστικά στην κατηγορία LMP1) θα αποδίδει πάνω από 900 άλογα και το νικηφόρο περσινό τρίο παραμένει ως έχει με τους Mark Webber, Brendon Hartley και Timo Bernhard πίσω από το βολάν.

Kobayashi Le Mans 2Toyota TS050 Hybrid. Έχει νέα ρύγχος, νέους τροχούς, αεροδυναμικές βελτιώσεις, ενώ παρόλο που δεν υπάρχουν ανακοινώσεις για το σύστημα πρόωσης, αυτό θα βασίζεται στον ατμοσφαιρικό V8 που θα συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα σε κάθε τροχό με συνδυασμένη ισχύ στα 1.000 άλογα. Εδώ να πούμε πως με το Νο 5 αγωνιστικό θα συμμετάσχουν οι Anthony Davidson, Sebastien Buemi και Kazuki Nakajima, ενώ με το Νο 6 οι Stephane Sarrazin, Mike Conway και Kamui Kobayashi. Ο τελευταίος πρώην οδηγός της F1 (τον βλέπετε στην διπλανή φωτογραφία) αντικαθιστά τον Alex Wurz.

FIA WEC 2016Audi R18. Το αντίπαλο, όσο και συγγενές δέος του 919 Hybrid δεν είναι άλλο από το Audi R18 που έχει επανασχεδιασθεί πλήρως αεροδυναμικά για να ανακτήσει τον τίτλο στο WEC. Οι μηχανικοί έχουν εστιάσει κυρίως στην οικονομία καυσίμου (έως 32,4% μικρότερη κατανάλωση σε σχέση με τον V6 του 2011) του υβριδικού ντίζελ συστήματος που αποδίδει κοντά στα 1.000 άλογα, συνδυάζεται με μπαταρίες λιθίου και το γνωστό σύστημα ανάκτησης ενέργειας που χρησιμοποιείται από το 2012.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button