NEA

Bugatti Chiron: Όταν οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους…

Bugatti-Chiron_2017_1000_ (1)

Στην περίπτωση ενός hypercar τα νούμερα είναι αυτά που τραβούν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Πόσω μάλλον όταν πρόκειται για το ταχύτερο τετράτροχο στον πλανήτη!
  • Bugatti-Chiron_2017_1000_ (7)8.000 είναι τα κυβικά εκατοστά της χωρητικότητας του W16 κινητήρα της Bugatti Chiron
  • 4 συνολικά τα turbo, που είναι μεγαλύτερα από αυτά της Veyron. Τα δύο από αυτά αρχίζουν να συμπιέζουν μετά τις 3.800 σ.α.λ.
  • 1.500 είναι σε άλογα είναι ισχύς του μοτέρ
  • 1600 τα Nm της μέγιστης ροπής
  • 32 ο αριθμός των μπεκ ψεκασμού της αμόλυβδης
  • 230.266 τετραγωνικά η συνολική ενεργή επιφάνεια των 6 συνολικά καταλυτών.
  • Bugatti-Chiron_2017_1000_ (4)60.000 τα λίτρα του αέρα που ο κινητήρας «τραβά» το λεπτό.
  • 70% του εύρους των στροφών με διαθέσιμη τη μέγιστη ροπή.
  • 10 ο αριθμός των ψυγείων
  • 800 τα λίτρα του ψυκτικού που κυκλοφορούν ανά λεπτό στον κινητήρα.
  • 2,5 δεύτερα. Πιο συγκεκριμένα κάτω από 2,5 δεύτερα είναι η επίσημη ανακοίνωση της Bugatti για το 0-100 της Chiron.
  • 13,6 δεύτερα είναι η τιμή που αντιστοιχεί στο 0-300.
  • Bugatti-Chiron_2017_1000_ (2)420 χλμ./ ώρα η ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική για χρήση σε δημόσιους δρόμους.
  • 5.000 Nm είναι η μέγιστη ροπή που μπορεί κάθε ειδικά σχεδιασμένο και κατασκευασμένο για την περίσταση λάστιχο της Michelin να περάσει με ασφάλεια στο δρόμο.
  • 500 χλμ./ ώρα η τελευταία ένδειξη στο ταχύμετρο.
  • 6 οι αεραγωγοί για τη ψύξη των φρένων
  • 30 ήταν τα πρωτότυπα και τα «μουλάρια» που κατασκευάστηκαν για τις δοκιμές εξέλιξης.
  • 500.000 ήταν τα χιλιόμετρα που καλύφθηκαν στις παραπάνω διαδικασίες και δοκιμασίες.
  • Bugatti-Chiron_2017_1000_ (5)300 ήταν οι ώρες που πέρασε η Chiron μέσα σε μια αεροδυναμική σήραγγα ή αλλιώς 12,5 ολόκληρες ημέρες.
  • 200 σετ ελαστικών χρησιμοποιήθηκαν στις δοκιμές εξέλιξης.
  • 4 οι εβδομάδες που χρειάζονται για την κατασκευή ενός μονοκόκ πλαισίου
  • 1.995 κιλά το απόβαρο
  • 50.000 Νm ανά μοίρα για τη στρεπτική ακαμψία, ανάλογη με αυτή ενός αγωνιστικού LMP1.
  • 6 οι στρώσεις ασταριού για κάθε στοιχείο του αμαξώματος
  • 140 τα γραμμαρία ασήμι που χρειάζονται για το εμπρός λογότυπο της Bugatti.
  • 420 χιλιοστά η διάμετρος των εμπρός δίσκων.\
  • 8 τα πιστόνια κάθε εμπρός δαγκάνας των φρένων
  • 2,4 εκατομμύρια ευρώ είναι η βασική τιμή εκκίνησης. Αμφιβάλουμε αν θα βρεθεί κάποιος που θα την αποκτήσει και δεν θα έχει πληρώσει περισσότερα.
  • Bugatti-Chiron_2017_1000_ (6)500. Τόσες είναι οι Chiron που θα κατασκευαστούν, κλειστές και ανοιχτές ή αν προτιμάτε κουπέ και ρόουντσερ, με το τελευταίο να παρουσιάζεται σε περίπου 1 χρόνο από τώρα.
  • 2 τα κλειδιά που χρειάζονται, με το δεύτερο να χρησιμοποιείται για να ξεκλειδώσει το πρόγραμμα που επιτρέπει στη Chiron να φτάσει την τελική της ταχύτητα.
  • 33%. Αυτό είναι το ποσοστό των προπωλήσεων. Μεταξύ των νέων κατόχων Bugatti και ο διάσημος Ολλανδός DJ Afrojack.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button