NEA

Τέλος πριν ξεκινήσει το μικρό κουπέ της Nissan

Nissan-IDx-Nismo-1

Τελικά το Toyota GT86 δεν θα αποκτήσει ένα μικρό επίσης πισωκίνητο ανταγωνιστή με τα σήματα της Nissan μιας και το IDX δεν θα προχωρήσει στην παραγωγή…

Nissan-IDx-Nismo-2Το Nissan IDX είχε παρουσιαστεί πριν από δύο χρόνια στο Τόκιο, αλλά παρά την εντυπωσιακή του σχεδίαση, τελικά δεν θα το δούμε ποτέ στους δρόμους. Όπως είπε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής του τμήματος design της Nissan Shiro Nakamura στο βρετανικό περιοδικό AutoExpress «…πρέπει να υπάρχει το κατάλληλο πλαίσιο, που πρέπει να είναι μικρό, ελαφρύ και προσιτό οικονομικά. Στην πραγματικότητα κάτιο τέτοιο δεν βρίσκεται εύκολα. Επίσης θα πρέπει να είναι πισωκίνητο- αν είναι προσθιοκίνητο θα είναι σαν να κλέβουμε».

Nissan-IDx-Nismo-5Οπότε το πιο προσιτό οικονομικά σπορ Nissan θα είναι στο μέλλον το Z (που θα διαδεχθεί το 370Ζ), ενώ τη γκάμα θα συμπληρώνει το top GT-R, που παρουσιάστηκε ανανεωμένο στη Νέα Υόρκη. Από την άλλη, οι φήμες για την χρήση του πλαισίου της αναγεννημένη Alpine δεν αποτελεί μία επιλογή, αφού όπως λέει ο Nakamura «δεν είμαστε εταιρεία με μοντέλα με τον κινητήρα στο κέντρο, δεν έχουμε την ίδια παράδοση με την Alpine».

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!