Τελικά το Toyota GT86 δεν θα αποκτήσει ένα μικρό επίσης πισωκίνητο ανταγωνιστή με τα σήματα της Nissan μιας και το IDX δεν θα προχωρήσει στην παραγωγή…
Το Nissan IDX είχε παρουσιαστεί πριν από δύο χρόνια στο Τόκιο, αλλά παρά την εντυπωσιακή του σχεδίαση, τελικά δεν θα το δούμε ποτέ στους δρόμους. Όπως είπε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής του τμήματος design της Nissan Shiro Nakamura στο βρετανικό περιοδικό AutoExpress «…πρέπει να υπάρχει το κατάλληλο πλαίσιο, που πρέπει να είναι μικρό, ελαφρύ και προσιτό οικονομικά. Στην πραγματικότητα κάτιο τέτοιο δεν βρίσκεται εύκολα. Επίσης θα πρέπει να είναι πισωκίνητο- αν είναι προσθιοκίνητο θα είναι σαν να κλέβουμε».
Οπότε το πιο προσιτό οικονομικά σπορ Nissan θα είναι στο μέλλον το Z (που θα διαδεχθεί το 370Ζ), ενώ τη γκάμα θα συμπληρώνει το top GT-R, που παρουσιάστηκε ανανεωμένο στη Νέα Υόρκη. Από την άλλη, οι φήμες για την χρήση του πλαισίου της αναγεννημένη Alpine δεν αποτελεί μία επιλογή, αφού όπως λέει ο Nakamura «δεν είμαστε εταιρεία με μοντέλα με τον κινητήρα στο κέντρο, δεν έχουμε την ίδια παράδοση με την Alpine».