Το εκεί υπουργείο μεταφορών μελετά στην πράξη ένα πιλοτικό πρόγραμμα όπου τα φορτηγά βαρέως τύπου θα κινούνται αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια…
Εδώ δεν μιλάμε για απλά επιβατικά οχήματα με μπαταρίες που θα ζυγίζουν 100-200 κιλά και με αυτονομία 100-200 χιλιόμετρα, αλλά για επαγγελματικούς τράκτορες που ζυγίζουν αρκετούς τόνους και που φορτωμένοι ζυγίζουν ακόμη περισσότερο. Οπότε, όπως καταλαβαίνετε η ιδέα της «μπαταριοκίνησης» δεν είναι διόλου εφικτή, σε αντίθεση με μία κλασική και παλιά λύση όπως στα δικά μας τρόλεϊ. Σε αυτή την περίπτωση η ηλεκτρική ενέργεια παραλαμβάνεται από τις αντένες που ακουμπούν σταθερά στο δίκτυο παροχής. Το πρόγραμμα αυτό στήνεται στην Σουηδία στην περιοχή Arlanda και θα «τρέξει» από το 2018 με στόχο να μπει σε πλήρη εφαρμογή για όλη την επικράτεια από το 2030.