ΔΙΑΦΟΡΑ

Volvo Voyage από την Κορρές για την Volvo

VOLVO & KORRES_1

Πρόκειται για ένα εντυπωσιακό σετ με προϊόντα για το ταξίδι που έχει εξελίξει η ΚΟΡΡΕΣ ειδικά για τη σουηδική μάρκα και που προσφέρεται με κάθε καινούριο μοντέλο Volvo, τη στιγμή που παραδίδεται στον κάτοχό του.

VOLVO & KORRES_5Όσο πρωτοποριακή και αν ακούγεται η συγκεκριμένη ενέργεια, δεν είναι «ξένη» με το DNA της Volvo. Πρόκειται για την κατ’ εξοχήν ανθρωποκεντρική μάρκα αυτοκινήτου, η οποία έχει παρουσιάσει στην ιστορία της καινοτομίες ή εφευρέσεις που αποσκοπούσαν στο να κάνουν τη ζωή οδηγού και επιβατών, αρχικά, αλλά στη συνέχεια και άλλων εποχούμενων αλλά και πεζών, πιο ασφαλή και πιο άνετη. Εφευρέσεις όπως η ζώνη ασφαλείας τριών σημείων, ο τριοδικός καταλυτικός μετατροπέας με αισθητήρα «λ» για τη δραστική μείωση των εκπεμπόμενων ρύπων των αυτοκινήτων, το σύστημα αποφυγής συγκρούσεων City Safety ή ο αερόσακος πεζού, είναι μερικές μόνο από αυτές.

Στο πλαίσιο αυτής της φιλοσοφίας και με στόχο να κάνει τη διαδικασία παραλαβής του νέου αυτοκινήτου ακόμα πιο ξεχωριστή, η Volvo Car Hellas ανέθεσε στην ΚΟΡΡΕΣ τη δημιουργία ενός σετ προσωπικής φροντίδας, σε ειδική συσκευασία, το οποίο προσφέρεται μαζί με κάθε νέο αυτοκίνητο κατά τη στιγμή της παράδοσης. Υπάρχουν δύο ειδών συσκευασίες, μία για τους αγοραστές των V40, S60, V60 καθώς και των Cross Country μοντέλων τους και μία για το XC60 και τα XC90 και S90. Σίγουρα αξίζει ιδιαίτερη αναφορά στη δεύτερη: μία καλαίσθητη ξύλινη κασετίνα διαστάσεων 28x25x20 εκ., δύο συρταριών, περιέχει όλα τα απαραίτητα για μία απόδραση εκτός των τειχών, που θα κάνουν το ταξίδι με το νέο Volvo μία ακόμα πιο ευχάριστη εμπειρία.

VOLVO_ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΩΣΤΗΡΟΓΛΟΥΣχετικά με τη συνεργασία Volvo και ΚΟΡΡΕΣ, ο κ. Αλέξανδρος Κωστήρογλου, marketing manager της Volvo Car Hellas δήλωσε: «Από την ίδρυση της Volvo, το 1927, η φιλοσοφία μας ως μάρκα είναι να προσφέρουμε μοναδικές εμπειρίες, να κάνουμε τη ζωή μας καλύτερη. Με την ενέργειά μας αυτή, θελήσαμε να συνδυάσουμε την ξεχωριστή στιγμή της αγοράς ενός Volvo, με ένα δώρο που θα αποτελεί επιπλέον προτροπή για το νέο ιδιοκτήτη να κάνει ταξίδια που θα απολαύσει στο μέγιστο βαθμό. Για τη δημιουργία του πακέτου Volvo Voyage, απευθυνθήκαμε στην ΚΟΡΡΕΣ, μια ελληνική μάρκα που μοιράζεται τις αξίες της Volvo και το πάθος της για τη χρήση φυσικών υλικών, όπως το γνήσιο ξύλο και δέρμα, που συνδυάζονται μοναδικά με το σκανδιναβικό design στο εσωτερικό κάθε μοντέλου μας.»

Εστιάζοντας στο ίδιο πάθος για φυσικά υλικά από την ίδρυσή της, το 1996, η ΚΟΡΡΕΣ αξιοποιεί βότανα της ελληνικής γης και αναπτύσσει φυσικές φόρμουλες με ιδιαίτερη αισθητική, φιλικές στο δέρμα και το περιβάλλον, οι οποίες «μας εμπνέουν και μας κάνουν χαρούμενους», όπως λέει χαρακτηριστικά και ο ιδρυτής της, κ. Γιώργος Κορρές.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!