NEA

Τι πρόβλημα έχουν οι μπαταρίες του GM Volt;

VOLT-BATTERY-3

Τεχνικά δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Ωστόσο, η GM παραδέχεται πως οι απώλειες της απόδοσης των μπαταριών μπορεί να φτάσει έως και 40%!

Τα συμβατικά αυτοκίνητα μπορεί να έχουν χίλια δύο επιβαρυντικά σε ότι αφορά το περιβάλλον, αλλά κανείς δεν αμφισβητεί την πρακτικότητα και την αξιοπιστία τους σε χρονικό ορίζοντα τουλάχιστον μίας δεκαετίας. Ωστόσο, το ίδιο δεν μπορεί κανείς να πει και για τις μπαταρίες που είναι επιρρεπείς στις θερμοκρασιακές μεταβολές, ενώ παράλληλα χάνουν την απόδοσή τους με την πάροδο του χρόνου και μετά από πολλούς κύκλους φόρτισης/εκφόρτισης.

VOLT-BATTERY-2Κάτι που έγινε και επίσημα παραδεκτό από την Chevrolet η οποία επισημαίνει (συγκεκριμένα στο manual του αυτοκινήτου του οποίου ξεκινούν οι πωλήσεις στην Καλιφόρνια) πως το ηλεκτροκίνητο Volt μπορεί να απωλέσει έως και το 40% της απόδοσής των μπαταριών μέσα σε μία τυπική χρήση οκτώ ετών ή 100.000 μιλίων (160.000 χλμ.)!

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται μέσα στο συγκεκριμένο έντυπο «…όπως και σε όλες τις άλλες μπαταρίες, έτσι και στις μπαταρίες του Volt μειώνεται σταδιακά η ικανότητά της να αποθηκεύει ενέργεια. Ανάλογα με την χρήση αυτή η μείωση μπορεί να ξεκινήσει από το 10% και να φθάσει έως και το 40% μέσα στην περίοδο της εγγύησης. Για οποιοδήποτε πρόβλημα εντοπίσει ο καταναλωτής, τα service της εταιρίας θα εξακριβώσουν αν το αυτοκίνητο βρίσκεται μέσα στις προδιαγραφές του».

Όπως γίνεται αντιληπτό η αυτονομία μπορεί να μειωθεί πάνω από 180 χιλιόμετρα (από τα περίπου θεωρητικά 500 του Volt), και αυτό σίγουρα είναι κάτι που δεν το γνωρίζουν πολλοί, έστω και αν υπάρχουν κάποιες καλύψεις από την εγγύηση. Αξιοσημείωτο είναι πως η Tesla που αναγνωρίζει το γεγονός αυτό, δεν παρέχει καμίας μορφής εγγύησης παρά μόνο επισημάνσεις για σωστή φόρτιση και βελτίωση της μακροζωίας των μπαταριών. Όπως και αν έχει το θέμα είναι πως τα ηλεκτροκίνητα (τουλάχιστον αυτά με μπαταρία) έχουν αρκετό μέλλον ακόμη για να ικανοποιούν και πρακτικά τις απαιτήσεις του καταναλωτικού κοινού, όπως και έχουμε γράψει πολλάκις φορές…

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!