NEA

Με 354 άλογα και 0-100 σε 5,4 δλ. το νέο Audi SQ5 [vid]

Το ισχυρότερο μέχρι στιγμής Q5 -τουλάχιστον μέχρι να δούμε το RSQ5- κάνει πρεμιέρα στο Ντιτρόιτ, θα κατασκευάζεται στο Μεξικό και θα πωλείται στις ευρωπαϊκές αγορές από τα μέσα 2017…

Audi-SQ5-1Το νέο Audi SQ5 έχει κάτω από το καπό του έναν τρίλιτρο V6 TFSΙ που αποδίδει 354 ίππους και 500 Nm ροπής από τις 1.370 έως τις 4.500 σ.α.λ., ενώ από πλευράς επιδόσεων το 0-100 ολοκληρώνεται σε 5,4 δλ. με την τελική να περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα. Το μοτέρ έχει όλα τα καλά (twin-scroll turbo που αντικαθιστά τον κομπρέσορα του προηγούμενου, μεταβλητή βύθιση Valvematic, νέο «B-Cycle» κύκλο καύσης με υψηλότερη σχέση συμπίεσης), ενώ την μετάδοση στους τέσσερις τροχούς αναλαμβάνει αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων σε συνδυασμό με τελευταίας γενιάς Quattro (το Sport Differential είναι προαιρετικό).

Audi-SQ5-15Στο μενού του Drive Select έχουν προστεθεί δύο ακόμη επιλογές, η Αllroad και η Lift/Offorad για τις εκτός δρόμου μετακινήσεις. Σε ότι αφορά στα υπόλοιπα μηχανικά μέρη, η εμπρός ανάρτηση έχει επανασχεδιαστεί έτσι ώστε να γίνει πιο άμεσο και ακριβές το τιμόνι, ενώ για πρώτη φορά σε ένα SQ5 η Audi προσφέρει την ρυθμιζόμενη αερανάρτηση της, η οποία μειώνει το ύψος κατά 30 χιλιοστά (ανάλογα τις επιθυμίες και τον δρόμο στον οποίο κινείται το αυτοκίνητο). Εντύπωση προκαλεί η μέση τυποποιημένη κατανάλωση στα 8,3 λτ./100 χλμ. με εκπομπή CO2 στα 189 γρ./χλμ.

Audi-SQ5-8Σε ότι αφορά την εξωτερική εμφάνιση υπάρχουν όλα τα στοιχεία που συναντάμε σε μοντέλα με τα χαρακτηριστικά S, όπως η γκρι γρίλια στην μάσκα (την οποία η Audi αποκαλεί “Singleframe” και έχει διπλές οριζόντιες φάσες), αλουμινένιες επενδύσεις στους καθρέπτες και μία πίσω διακριτική πτέρυγα. Ο διάκοσμος τονίζεται από τα σπορ καθίσματα, το τιμόνι με την «κοφτή» στεφάνη και τις αλουμινένιες επενδύσεις σε αρκετά σημεία (όπως τον λεβιέ ταχυτήτων). Υπάρχει επίσης διαθέσιμο το ΜΜΙ της Audi τελευταίας γενιάς το οποίο εκτός των άλλων περιλαμβάνει στάνταρ τα Android Auto και Apple CarPlay. Παράλληλα υπάρχουν και όλα τα συστήματα για την άνεση και την ασφάλεια των επιβατών, μεταξύ των οποίων και το ενεργητικό Adaptive Cruise Control με δυνατότητα ημι-αυτόνομης κίνησης «stop and go».

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!