Για μία ακόμα φορά οι δύο εταιρίες αποφάσισαν να ενώσουν τις δυνάμεις τους ώστε να κατασκευάσουν μία νέα γενιά κινητήρων, ισχυρότερων και πιο αποδοτικών.
Δεν είναι μόνο οι οικονομίες κλίμακας αλλά, πολύ περισσότερο, η τεχνογνωσία των δύο αυτών εταίρων, που μπορεί να αποδώσει τα μέγιστα με αυτή τη συνεργασία. Ο στόχος, στην προκειμένη περίπτωση, δεν είναι μόνο η αύξηση της ειδικής ισχύος των νέων συνόλων αλλά και η μείωση των παραγόμενων ρύπων. Ενισχυτικά αυτής της προσπάθειας εμπλέκονται και οι εταιρίες Ricardo, Grainer και Worrall με εξειδίκευση στην χύτευση ελαφρών κραμάτων, καθώς επίσης η Lents Composites, μία εκ των κορυφαίων στα σύνθετα υλικά.
Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της McLaren Automotive, Mike Flewitt, «Αυτό είναι ένα συναρπαστικό σχέδιο, που έχει σκοπό να αξιοποιήσει τα δυνατά σημεία όλων των εμπλεκόμενων πλευρών. Η McLaren έχει μία εξαιρετική φήμη ότι κατασκευάζει τους καλύτερους κινητήρες στον κόσμο… Θα συνεχίσουμε να σχεδιάζουμε και να κατασκευάζουμε τους κινητήρες μας, ενώ τα οφέλη αυτής της συνεργασίας θα μας βοηθήσουν να εξελίξουμε την επόμενη γενιά κινητήρων, όπως επιβεβαιώθηκε στην πρόσφατη ανακοίνωση του επιχειρηματικού μας πλάνου Track22».
Επιλέγουν ξανά την συνεργασία… Και λέω “ξανά”, γιατί έχω την εντύπωση πως το τρέχον μοτέρ των 3,8 λίτρων με το οποίο εξοπλίζει η McLaren τα μοντέλα της, βασίζεται στον VR38-DETT του Nissan GTR…