ΑΓΩΝΕΣ

Θα επιστρέψει η ενεργητική ανάρτηση στην F1;

Με στόχο να βελτιωθεί η ανταγωνιστικότητα και το θέαμα οι ομάδες της Formula 1 δεν έχουν κανένα πρόβλημα να επιστρέψει η ενεργητική ανάρτηση…

Πριν την σεζόν του 1994 η FIA κατήργησε την χρήση ενεργητικής ανάρτησης στα μονοθέσια. Δύο δεκαετίες αργότερα η F1 έχει εισέλθει σε μία νέα τροχιά και αναζητά τρόπους που θα την κάνουν πιο θεαματική και ένας από αυτούς είναι η επιστροφή της ενεργητικής ανάρτησης, όπως αναφέρει το motorsport.com.

Ο νέος κανονισμός θα μπορούσε να περάσει από το πρωτάθλημα του 2018, ενώ υπάρχουν ακόμη τρεις ιδέες για να γίνουν πιο ανταγωνιστικά τα μονοθέσια, όπως η εξαίρεση της σχεδίασης της ανάρτησης από τους περιορισμούς της αεροδυναμικής, οι κανονισμοί για την ανάρτηση να γίνουν πιο αυστηροί και να υπάρχουν πιο τακτικοί έλεγχοι. Τώρα, από όλα αυτά οι ομάδες φαίνεται να συμφωνούν στην επιστροφή της ενεργητικής ανάρτησης (με το κόστος τι γίνεται;), όπως αναφέρει το motorsport.com.

Ένα σύστημα που είχε εισάγει την δεκαετία του 1990 η Lotus και η Williams. Ωστόσο, αν εξαιρέσουμε το κόστος τα πράγματα δεν θα ήταν πιο εύκολα και πιο θεαματικά με την επαναφορά των ισχυρότερων και ηχηρότερων V8; Μέχρι τότε έχουμε καιρό αφού το φετινό πρωτάθλημα ξεκινά 26 Μαρτίου από την Αυστραλία και αναμένουμε με ανυπομονησία για να δούμε το αποτέλεσμα των νέων κανονισμών…

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στην #F1

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στo #WRC

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Σχόλια

  1. Και η Ferrari, υπό τη διοίκηση του σπουδαίου Τσέζαρε Φιόριο, ξεκίνησε να εξελίσει τις ενεργητικές αναρτήσεις το 1990, αλλά το 1991 ο Φιόριο απολύθηκε βλακωδώς από τον ανίκανο πρόεδρο Πιέρο Φουζάρο και το πρόγραμμα εγκαταλείφθηκε… Ο Φιόριο έχει να λέει σήμερα, ότι βρίσκονταν σε εξέλιξη 6 ολόκληρους μήνες μπροστά από την μετέπειτα πρωτοπόρο και κυρίαρχο Williams…

    1. Οι ενεργητικές αναρτήσεις είχαν καταργηθεί στα τέλη του ’93 με το πρόσχημα της αποφυγής της επανάληψης των πρωταθλημάτων – “φιάσκο” του 92 και 93, όταν οι διαστημικές Williams έριχναν 3″ στους υπολοίπους σε ρυθμό κατατακτήριων και είχαν ωθήσει τον αείμνηστο Ayrton να δηλώσει πως ήταν διατεθειμένος να προσφέρει τις υπηρεσίες του δωρεάν στον Williams για το ’93, προκειμένου να τον επιλέξει έναντι του Prost. Θυμάμαι τον αξέχαστο Τεο Λαζάκις που έλεγε πως τα μονοθέσια τότε μπορούσε να τα οδηγήσει και μια… μαιμού, θέλοντας έτσι να υπογραμμίσει την κατρακύλα που είχε πάρει το θέμα θέαμα.
      Θέλω να πω πως η κατάργησή τους (που έγινε βιαστικά και επέφερε την αποφράδα μέρα της Πρωτομαγιάς του 94) έγινε με γνώμονα το θέαμα που είχε κατακρεουργηθεί… και τώρα θα τις επαναφέρουν για να τονώσουν το θέαμα; Λίγο οξύμωρο όλο αυτό…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!