NEA

H νέα Renault Alpine A110 κλέβει την παράσταση [vid]

Αν ήταν να ψηφίσουμε για το πιο όμορφο και ενδιαφέρον μοντέλο που παρουσιάζεται στην Γενεύη, τότε αποκλείεται να μην συμπεριλαμβάναμε στις πρώτες θέσεις τη νέα «αλπίνα». Δείτε το παραπάνω καταπληκτικό βίντεο, οπωσδήποτε με ήχο!

Οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν το ερχόμενο φθινόπωρο με την ειδική έκδοση «Premiere Edition» που θα κατασκευαστεί σε 1.955 μονάδες και το νούμερο αυτό κάθε άλλο παρά τυχαίο είναι, μιας και η Alpine ξεκίνησε να κατασκευάζει αυτοκίνητα το 1955. Η τιμή της είναι στις 58.500 000 ευρώ στην Γαλλία (με τους φόρους, οι στάνταρ Alpine θα κοστολογούνται περί τις 50.000 ευρώ), ενώ για την απόκτησή τους θα έχουν προτεραιότητα όσοι την έχουν προ- παραγγείλει και έχουν δώσει και την προκαταβολή των 2.000 ευρώ.

Τώρα, οι πληροφορίες μας επαληθεύτηκαν αφού στην πλάτη των δύο καθισμάτων (η Alpine είναι κεντρομήχανη) βρίσκεται ο νέος turbo κινητήρας της Renault στα 1.800 κ.εκ. που αποδίδει 252 άλογα με ροπή στα 320 Nm και εξασφαλίζει ένα 0-100 σε 4,5 δευτερόλεπτα με την τελική να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Αργότερα θα υπάρξουν και άλλες ισχυρότερες εκδόσεις που θα φτάνουν ή ξεπερνούν τα 300 άλογα, ενώ η κίνηση μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω αυτόματου διπλόδισκου DVT κιβωτίου της Getrag.

Από το κόκκινο μπουτόν στο τιμόνι ο οδηγός μπορεί να επιλέξει το πρόγραμμα παραμετροποίησης Track (υπάρχουν ακόμη δύο, τα Normal και Sport), ενώ με μπουτόν στην κεντρική κονσόλα γίνεται η επιλογή του D, του R και του N του αυτόματου (το P μάλλον θα επιλέγεται αυτόματα όταν η Alpine μένει για κάποια ώρα ακινητοποιημένη). Τους 18άρηδες τροχούς της Fuchs επιβραδύνουν φρένα της Brembo με αλουμινένιες δαγκάνες.

Το πλαίσιο και το αμάξωμα (με αεροδυναμικό συντελεστή 0,32) είναι κατασκευασμένο κατά 96% από αλουμίνιο, με αποτέλεσμα το βάρος της να φτάνει μόλις το 1.080 κιλά (η αρχέτυπη «αλπίνα» είχε αμάξωμα από υαλόνημα και ζύγιζε 800 κιλά). Η κατανομή του είναι 44/56 στον εμπρός και τον πίσω άξονα αντίστοιχα. Από πλευράς διαστάσεων η νέα Alpine είναι μικρή και χαμηλή μιας και το μήκος της δεν ξεπερνά τα 4,17 μέτρα και το ύψος της είναι μόνο 1,252 μέτρα.

Το εσωτερικό είναι σύγχρονο και δεν κρύβει το σπορ προσανατολισμό, ενώ ενδιαφέρον είναι πως τα καθίσματα δεν ρυθμίζονται ως προς την κλίση της πλάτης τους. Για δύο πάντως υπάρχει σχετική άνεση, χάρη και στο μεταξόνιο των 2,42 μέτρων, ενώ υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων και μια μεγάλη οθόνης αφής στο κέντρο του ταμπλό. Πραγματικά, η νέα Alpine είναι ένα πολύ όμορφο αυτοκίνητο, δε νομίζετε;

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!