ΔΟΚΙΜΕΣ

Volkswagen Golf 1.0 TSI [test drive]

Το αναβαθμισμένο Golf διατίθεται ήδη στην ελληνική αγορά με πιο δυναμική εμφάνιση, πλουσιότερο τεχνολογικό εξοπλισμό και έναν ολοκαίνουργιο TSI στα 1.500 κ.εκ.

Ξεκινώντας από το «πόσο κοστίζει;», το νέο Golf διατίθεται από 17.400€ στη νέα βασική 3-κύλινδρη έκδοση 1.0 TSI με τους 82 ίππους (αποκλειστικά με μηχανικό 5άρι κιβώτιο), ενώ η ισχυρότερη με τους 110 (στα ίδια κυβικά, με 6άρι μηχανικό ή DSG7) προσφέρεται από 20.200€. Οι νέες 4-κύλινδρες εκδόσεις 1.5 TSI με τους 130 και 150 ίππους θα είναι διαθέσιμες τον Μάιο (τιμές αναμένονται), ενώ από πλευράς ντίζελ υπάρχει η έκδοση 1.6 TDI με 110 άλογα που ξεκινά από 21.700€. Η στέισον Variant έκδοση στοιχίζει από 21.250€ στην ισχυρότερη έκδοση 1.0 TSI και από 24.200 στην 1.6 TDI (κάντε κλικ εδώ για να κατεβάσετε τον αναλυτικό τιμοκατάλογο).

Οπτικά το αναβαθμισμένο Golf ξεχωρίζει από την επανασχεδιασμένη μάσκα και τους νέους προβολείς με το ιδιαίτερο σχήμα (τα LED ημέρας μοιάζουν σα να εκτείνονται προς την γρίλια), τα στάνταρ πίσω LED, τους νέους προφυλακτήρες, τις νέας σχεδίασης ζάντες, τα νέα χρώματα, το χρώμιο (ανάλογα με την έκδοση) κ.α. Οι εξωτερικές διαστάσεις παραμένουν ως είχε και παραπλήσιες με του απερχόμενου μοντέλου, ενώ το ίδιο ισχύει για τους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές.

Πλέον, στο εσωτερικό κυριαρχεί ένας high-tech αέρας αφού -ανάλογα με την έκδοση εξοπλισμού- υπάρχει πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων (Active Info Display) και το νέο σύστημα πολυμέσων που στην κορυφαία του Discover Pro εκδοχή συνδυάζεται με οθόνη 9,2’’ (η βασική έκδοση έχει οθόνη 6,5’’, bluetooth, USB κ.α.) και με υποστήριξη εντολών με χειρονομίες (gesture control). Πλουσιότερος είναι και ο εξοπλισμός με συστήματα υποβοήθησης όπως της προειδοποίησης και αποφυγής σύγκρουσης (Front Assist), το ημιαυτόνομο Traffic Jam Assist σε συνθήκες μποτιλιαρίσματος με συχνά «σταμάτα/ξεκίνα» σε ταχύτητες έως 60 χλμ./ώρα, του ενεργητικού cruise control (ACC), του Lane Assist που αναγνωρίζει απόκλιση από την λωρίδα κυκλοφορίας και προτρέπει με διόρθωση στο τιμόνι, την αναγνώριση πεζών κ.α.

photos: gkaragiorgakis

Εδώ να πούμε πως ουσιαστικά το Golf είναι μία αναβαθμισμένη εκδοχή του απερχόμενου και βασίζεται στα ίδια μηχανικά μέρη (πλατφόρμα, αναρτήσεις, μετάδοση, σύστημα διεύθυνσης) με κύρια προσθήκη το νέο TSI στα 1.500 κ.εκ. Στην διάθεσή μας είχαμε για μία πρώτη επαφή την έκδοση με τον «χιλιάρη» TSI (σ.σ. για τις ανάγκες της φωτογράφησης χρησιμοποιήθηκε η ντίζελ έκδοση με το όμορφο χρώμα) για να θυμηθούμε ξανά για ποιο λόγο το 3-κύλινδρο μοτέρ θεωρείται ένα από τα καλύτερα και πιο δυνατά στα κυβικά του (και όχι μόνο αν αναλογισθούμε πόσο εύκολα κινεί και μεγαλύτερα μοντέλα όπως το Skoda Octavia). Πρόκειται για ένα σύνολο που ταιριάζει γάντι στον χαρακτήρα του Golf με την ιδιαίτερα αποτελεσματική ανάρτηση (με την μαλακή ρύθμιση) που ισοπεδώνει τις ανωμαλίες του οδοστρώματος και συνάμα διασφαλίζει κορυφαία ποιότητα κύλισης (για την κατηγορία).

Ολοκληρώνοντας να πούμε πως τον Μάιο αναμένεται η έκδοση 1.5 TSI με το νέο βενζινοκινητήρα (το Golf είναι το πρώτο μοντέλο που τον υποδέχεται) που αποδίδει 130 και 150 ίππους. Από μηχανολογικής πλευράς, έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον καθώς χρησιμοποιεί στροβιλοσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας (μόνο η Porsche έχει VTG τούρμπο σε μοτέρ βενζίνης, στα ντίζελ έχει καθιερωθεί λόγω της χαμηλότερης θερμοκρασίας των καυσαερίων) και κύκλο Miller που επιτρέπει το πρόωρο κλείσιμο των βαλβίδων εισαγωγής (ουσιαστικά υπάρχει ένα overlapping με τις εξαγωγής) και την πτώση της πίεσης στον θάλαμο καύσης (κατά την κίνηση του εμβόλου προς τα κάτω) για χαμηλότερη θερμοκρασία συμπίεσης και βέλτιστη ογκομετρική απόδοση.

Έτσι, επιτυγχάνεται και υψηλότερος βαθμός συμπίεσης (12,6:1). Επιπρόσθετα υπάρχει και λειτουργία cruising όπου όχι μόνο αποδεσμεύεται η μετάδοση, αλλά απενεργοποιείται εντελώς ο κινητήρας. Αλλά για το νέο 1.5 TSI θα μιλήσουμε αρχές καλοκαιριού από την σχετική δοκιμή, ενώ στα μέσα (καλοκαιριού) αναμένεται και το εντυπωσιακό Arteon.

Περισσότερες δοκιμές μοντέλων VOLKSWAGEN

Volkswagen Golf 1.0 110PS – Τεχνικά χαρακτηριστικά
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Κυβισμός 999 cc
Διάμετρος x διαδρομή 74,5×76,4 mm
Διάταξη/κύλινδροι εμπρός εγκάρσια/τρικύλινδρος
Ισχύς 85 kW (115 PS) / 5.000-5.500 rpm
Ροπή 200 Nm (20,4 kgm) / 2.000-3.500 rpm
Τροφοδοσία Υπερτροφοδότηση με άμεσο ψεκασμό
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 9,7 sec
Τελική ταχύτητα 204 km/h
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
Μέση δοκιμής 6,8 lt/100 km
Τυποποιημένη αστική/μικτή/υπεραστική 5,3 / 4,3 / 3,8 lt/100 km
Ρεζερβουάρ 50 lt
Αυτονομία (βάση της κατανάλωσης δοκιμής) 735 km
ΕΚΠΟΜΠΗ ΡΥΠΩΝ
Προδιαγραφή Euro 6
Εκπομπή CO2 99 g/km
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Κίνηση Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο Μηχανικό 6 σχέσεων
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός/πίσω Γόνατα McPherson με ψαλίδια βάσης / Ημιάκαμπτος άξονας
ΦΡΕΝΑ
Εμπρός/πίσω Αεριζόμενοι δίσκοι/δίσκοι
ΤΡΟΧΟΙ
Τύπος ελαστικών, διάσταση Michelin Energy Saver, 205/55 R16
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
Διάταξη/υποβοήθηση Κρεμαγιέρα με ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση
ΑΜΑΞΩΜΑ
Μήκος x πλάτος x ύψος 4.255 × 1.790 × 1.452 mm
Μετατρόχιο (εμπρός/πίσω) 1.549/1.520 mm
Μεταξόνιο 2.637 mm
Χώρος αποσκευών 380-1.270 lt
Απόβαρο 1.233 kg
Τιμή πώλησης βασικής έκδοσης μοντέλου δοκιμής: από 20.200€

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!