ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Οι Hyundai-KIA πάνε υβριδικά στα 48V

Με το σύστημα M-Hybrid θα συνδυαστούν οι κινητήρες 1.0 GDI (120 PS) και 1.4 GDI (145 PS) καθώς και ένας νέος ντίζελ κινητήρας στα 1.600 κ.εκ. που θα αποδίδει 115 και 136 ίππους…

H Hyundai Mobis εξέλιξε νέες τεχνολογίες που ενσωματώνουν mild hybrid σύστημα στα 48V συμπεριλαμβάνοντας ένα νέο start/stop με γεννήτρια ανάκτησης ενέργειας. Το νέο δίκτυο 48V Mild HEV θα προσφέρει έως 15% εξοικονόμηση καυσίμου αφού θα μπορεί να τροφοδοτεί με μεγαλύτερη επάρκεια επιμέρους εξαρτήματα (κρεμαγέρα, κλιματισμό, ηλεκτρονικό συμπλέκτη κ.α.).

Τα καλά νέα για το καταναλωτικό κοινό («κακά» για τους αδαείς που λένε πως το ντίζελ πέθανε) είναι πως στις mild hybrid εκδόσεις μοντέλων KIA και Hyundai θα υπάρξει ένας ολοκαίνουργιος πετρελαιοκινητήρας στα 1.600 κ.εκ. που θα πληρεί και Euro7, ενώ προφανώς θα αντικαταστήσει τον τωρινό 1.700άρη (και σε βάθος χρόνου τον 1.400άρη). Εδώ μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για τα οφέλη που προσφέρει σε ένα αυτοκίνητο το δίκτυο 48V.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!