NEA

Βραβείο εργονομίας για το νέο SsangYong Rexton

Το μεγάλο βραβείο εργονομικού σχεδιασμού 2017 κέρδισε το νέο SsangYong Rexton (αναμένεται στην Ελλάδα το φθινόπωρο) αναδεικνύοντας την προσοχή στη λεπτομέρεια που έχει δοθεί στην κατασκευή του…

Ήταν 2015, όταν το SsangYong Tivoli κέρδισε το πολύ σημαντικό Μεγάλο Βραβείο Εργονομικού Σχεδιασμού, αποδεικνύοντας έμπρακτα ότι μια νέα, ελπιδοφόρα, εποχή έχει ξεκινήσει για την παλαιότερη κορεατική φίρμα κατασκευής αυτοκινήτων.

Τώρα ήρθε η ώρα του νέου SsangYong Rexton, που παρουσιάστηκε επίσημα στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Σεούλ στα τέλη Μαρτίου, να κερδίσει τη σημαντική αυτή διάκριση. Πρόκειται για ένα θεσμό που διοργανώνει το Ινστιτούτο Εργονομίας της Κορέας και αξιολογεί τα καινούρια προϊόντα σε 7 τομείς, όσον αφορά στην εργονομία τους: φιλικότητα του προϊόντος, αποτελεσματικότητα, χρηστικότητα, απτή ποιότητα, ασφάλεια, φιλικότητα προς το περιβάλλον, κόστος.

Το νέο Rexton , το οποίου η παραγωγή μόλις ξεκίνησε, αποτελεί την κορωνίδα της SsangYong, ενώ περικλείει μέσα στο 4,80 μέτρων μήκους αμάξωμά του, όλη την τεχνολογία και την πολυτέλεια που αποζητάει κανείς από ένα μεγάλο, premium SUV. Στην προκειμένη περίπτωση το Rexton βραβεύτηκε για την απτή ποιότητα των υλικών του, τον ολοκληρωμένο προϊοντικό του χαρακτήρα, τη διαφοροποιημένη (από τον ανταγωνισμό) φιλοσοφία εξέλιξης, αλλά και την κορυφαία εργονομικά σχεδιαστική του τεχνολογία.

Θυμίζουμε ότι το εσωτερικό του νέου Rexton στόχο έχει να προσφέρει «εκλεπτυσμένη πολυτέλεια». Οι δερμάτινες επενδύσεις, που κάνουν χρήση δέρματος Nappa, ή τα ηλεκτρικά καθίσματα με μνήμες που «σώζουν» και τη θέση των εξωτερικών καθρεπτών, είναι μερικά μόνο από τα παραδείγματα που αναδύουν την αίσθηση ανώτερης ποιότητας που εισπράττουν οι επιβάτες. Παράλληλα, το νέο Rexton προσφέρει τους μεγαλύτερους χώρους στην κατηγορία του, χάρη στη βέλτιστη αξιοποίηση του εσωτερικού του.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!