ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

VW: «To downsizing των κινητήρων έχει φτάσει στο όριο του»

Αν οι κατασκευαστές διευρύνουν το downsizing θα αντιμετωπίσουν ζητήματα κόστους και ρύπων, σύμφωνα με τον Herbert Diess…

Ανάμεσα στα πολλά που είπε ο διευθύνων σύμβουλος της Volkswagen σε συνέντευξή του στο βρετανικό Autocar ήταν πως το downsizing και οι μικροί turbo -τρικύλινδροι ή ακόμη και δικύλινδροι- κινητήρες έχουν φτάσει πλέον στο όριο της εξέλιξής τους.

«Η μείωση του αριθμού των κυλίνδρων έχει πετύχει τους στόχους. Είτε κατεβήκαμε από τους τέσσερις στους τρεις, είτε από τους οκτώ στους έξι κυλίνδρους, πετύχαμε καλύτερη απόδοση και διατηρήσαμε την οδηγική απόλαυση. Η τάση αυτή είναι ουσιαστική, αλλά έρχεται σε ένα τέλος. Αν πάμε σε κάτι μικρότερο θα έχουμε προβλήματα με το κόστος και τις εκπομπές ρύπων» λέει ο Diess.

Ο Diess είπε πως το κόστος κατασκευής των ντίζελ βάσει των νέων κανονισμών περί ρύπων θα κοστίζει στον πελάτη και κατά μέσο όρο στα περίπου 1.000€ επιπλέον ανά αυτοκίνητο. Κάτι που σημαίνει πως τα μικρά αυτοκίνητα θα ακριβύνουν σε τέτοιο επίπεδο που θα δεν πωλούνται.

«Για τις πόλεις και τα supermini τα συστήματα υβριδοποίησης στα 48V θα αντικαταστήσουν τους ντίζελ προσφέροντας την ίδια απόδοση με λιγότερα λεφτά. Οι μηχανές εσωτερικής καύσης έχουν πολύ δρόμο μπροστά τους, αλλά θερμοδυναμικά έχουν φτάσει στο όριο τους και το κόστος της υβριδοποίησής τους είναι προτιμότερο από οτιδήποτε άλλο» συμπλήρωσε το αφεντικό της VW.

Πρόσφατα είχαμε γράψει ένα σχετικό άρθρο για την αλλαγή που θα επιφέρει ο νέος κύκλος μετρήσεων RDE σε πραγματικές συνθήκες και τις επιπτώσεις του στο downsizing με πιθανή επιστροφή σε μεγαλύτερα κυβικά και ίσως λιγότερο turbo. Από την άλλη, ο Diess διευκρίνισε πως το ντίζελ θα περιοριστεί ή θα εκλείψει από την μικρή κατηγορία, αλλά σε κανένα σημείο δεν ανέφερε πως θα καταργηθεί.

F1: Νέοι κινητήρες με περισσότερο ήχο και δίχως turbo από το 2021; [blog]

F1: Νέοι κινητήρες με περισσότερο ήχο και δίχως turbo από το 2021; [blog]

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Το caroto team σας ευχαριστεί!