ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Ανανέωση για το Peugeot 308 [vid]

Πιο αποδοτικοί κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, καθώς και ένα καινούριο κιβώτιο 8 σχέσεων συγκαταλέγονται μεταξύ των βελτιώσεων.

Το πλήρωμα του χρόνου έφτασε για το μικρομεσαίο της γαλλικής εταιρίας. Η Peugeot παρουσίασε στοιχεία και φωτογραφίες γύρω από το ανανεωμένο 308, το οποίο δεν περιορίζεται σε στιλιστικές αλλαγές. Η σημαντικότερη, ίσως προσθήκη έχει να κάνει με την έλευση του νέου κινητήρα 1.6 BlueHDi 130 S&S, που τοποθετείται για πρώτη φορά σε μοντέλο του ομίλου. Αυτός έρχεται να αντικαταστήσει τον 1.6 BlueHDi 120 S&S, φέροντας περισσότερες από 200 πατέντες! Όπως εύκολα προκύπτει από την ονομασία του, η ισχύς που αποδίδει είναι 130 ίπποι, ενώ η κατανάλωσή του έχει μειωθεί κατά 6%.

Βελτιώσεις υπάρχουν και στους βενζινοκινητήρες και συγκεκριμένα στον 1.2 PureTech 130 S&S. Αυτός θα καταναλώνει 4% λιγότερο καύσιμο και παράλληλα θα εκπέμπει λιγότερα καυσαέρια, χάρη στην ενσωμάτωση ενός φίλτρου μικροσωματιδίων, ενός νέου καταλύτη, στη χρήση υλικών με υψηλότερη θερμική αντοχή και στη βελτιστοποίηση της θερμοκρασίας των αερίων της καύσης. Αναφορικά με το 308 GT, με τον diesel των 180 ίππων, αποκτά ένα καινούριο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, ελαφρύτερο κατά 2 κιλά και συνάμα 7% πιο οικονομικό από το υπάρχον, εξάρι κιβώτιο.

Η κορυφαία έκδοση του 308, GTI, διαθέτει ισχύ 270 ίππων και επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 6 δλ. Πατάει σε τροχούς 19 ιντσών ενώ εφοδιάζεται με αρκετά καλούδια, όπως ένα Torsen διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, κόκκινες δαγκάνες φρένων με χορταστικά δισκόφρενα 380 χλστ. μπροστά και 268 χλστ. πίσω, ελαστικά Michelin Pilot Super Sport και ένα νέο χρωματισμό, δύο τόνων.

Όσο για τις υπόλοιπες εκδόσεις, συναντάμε πλέον όλα τα σύγχρονα ηλεκτρονικά βοηθήματα που είδαμε στα 3008 και 5008, όπως τα Active Safety Brake, Distance Alert, Active Lane Departure Warning και Driver Attention Warning. Επιπροσθέτως, το ανανεωμένο 308 φέρει στον πίνακα οργάνων ενδείξεις για τα όρια ταχύτητας, καθώς και ένα adaptive cruise control το οποίο έχει τη δυνατότητα πλήρους ακινητοποίησης του αυτοκινήτου.


Μιχάλης Κατωπόδης

Ένας ακόμα εραστής της αυτοκίνησης (sic) με προϋπηρεσία σε διάφορα περιοδικά -και sites-αυτοκινήτου.

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!