Πως λειτουργεί η προηγμένη ανάρτηση του νέου Audi A8; [vid]

Στις 11 Ιουλίου θα γίνουν τα αποκαλυπτήρια του νέου Audi A8 στην Βαρκελώνη και μέχρι τότε αναμένονται και σχετικά teaser στοιχεία…

Όπως η νέα πλήρως ηλεκτρονικά ελεγχόμενη και ρυθμιζόμενη ανάρτηση, η οποία χάρη στην χρήση κάμερας θα μπορεί να «βλέπει» τον δρόμο μπροστά, να αναγνωρίζει τις λακκούβες και τις ανωμαλίες, και ανάλογα να προετοιμάζει από πριν το αυτοκίνητο για την αντίδρασή του. Η κάμερα αυτή η οποία είναι τοποθετημένη στο εμπρός μέρος του αυτοκινήτου θα «σκανάρει» 18 φορές το δευτερόλεπτο τον δρόμο εμπρός και θα στέλνει τα data σε μία κεντρική υπολογιστική μονάδα η οποία θα «ειδοποιεί» την ανάρτηση για το τι έρχεται εμπρός.

Για να γίνει αυτό έχουν εγκατασταθεί τέσσερα ηλεκτρικά μοτέρ σε κάθε τροχό που παίρνουν ρεύμα από το κύκλωμα των 48V του αυτοκινήτου, και ανάλογα θα επεμβαίνουν στην λειτουργία της ανάρτησης, όχι μόνο στις ανωμαλίες, αλλά και στις στροφές ή το φρενάρισμα και τις επιταχύνσεις, διατηρώντας πάντα το αμάξωμα σταθερό και με τις κλίσεις μειωμένες στο ελάχιστο. Η Audi υποστηρίζει ότι το σύστημά της θα είναι τόσο αποτελεσματικό ώστε να μειώσει στο ελάχιστο τους κραδασμούς μέσα στο αυτοκίνητο, καθώς η ανάρτηση θα εξασφαλίζει την μέγιστη δυνατή διαδρομή ανάλογα με την ανωμαλία που θα υπάρχει στον δρόμο.

Μία ακόμα λειτουργία από τις πολλές που θα μπορούσε να ενσωματώσει αυτό το σύστημα είναι η δυνατότητα που παρουσιάζεται στο βίντεο να μπορεί η ανάρτηση να ανασηκώνει την μία πλευρά του αυτοκινήτου σε περίπτωση που οι σένσορες αντιληφθούν ότι επίκειται πλευρική σύγκρουση. Αυτό μπορεί να γίνει σε ταχύτητες μεγαλύτερες των 25 χλμ./ώρα και το αμάξωμα μπορεί να σηκωθεί κατά 80 ολόκληρα χιλιοστά, με την Audi να υποστηρίζει ότι με αυτόν τον τρόπο οι δυνάμεις τις σύγκρουσης οδηγούνται στο πλαίσιο και μειώνεται έως και 50% το φορτίο της σύγκρουσης που θα περάσει στους επιβάτες.

Η ενεργητική αυτή ανάρτηση θα μπορεί να λειτουργεί σε συνδυασμό με το σύστημα τετραδιεύθυνσης με το οποίο θα εφοδιάζεται το Α8 αυξάνοντας την σταθερότητα την ίδια στιγμή που θα του δίνει ακτίνα κύκλου στροφής αντίστοιχη με ένα Α4. Σε κάθε περίπτωση μιλάμε για μία ιδιαίτερα εξελιγμένη ανάρτηση, που μαζί με όλα όσα σιγά-σιγά αποκαλύπτει η Audi μέσω του Διαδικτύου αφήνουν να εννοηθεί ότι θα έχουμε να κάνουμε με ένα state of the art τεχνολογικό επίτευγμα στην κατηγορία των κορυφαίων sedan πολυτελείας.

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close