ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

H Opel επαναφέρει τα GSi, αρχής γενομένης από το Insignia

Μετά από αρκετά χρόνια απουσίας, οι σπορ εκδόσεις των μοντέλων της Opel επιστρέφουν στο προσκήνιο, αρχικά με ένα Insignia 260 ίππων.

Την επιστροφή της σειράς GSi επιβεβαίωσε ο ίδιος ο αντιπρόεδρος σχεδιασμού της εταιρίας, Mark Adams, αρχικά μέσω ενός teaser λογότυπου, για να ακολουθήσει και το σχετικό δελτίο τύπου. Τα GSi, για όσους δεν θυμούνται, αποτελούσαν από το 1984 τις σπορ εκδόσεις των μοντέλων της εταιρίας, υποδεέστερες όμως των κορυφαίων OPC. Κάτι σαν την αναλογία των ST/ RS, για τη Ford.

Αναφορικά με το Insignia GSi, θα εξοπλίζεται με ένα δίλιτρο turbo κινητήρα βενζίνης, συνολικής απόδοσης 260 ίππων και 400 Nm ροπής. Αυτός θα συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, με paddles και τη δυνατότητα ο οδηγός να προεπιλέξει τα σημεία αλλαγής των σχέσεων στη Normal και Sport διαμόρφωση. Σαν GSi, μάλιστα, το αυτοκίνητο θα διατίθεται και με ένα κινητήρα πετρελαίου, χωρίς ωστόσο να υπάρχουν περισσότερα στοιχεία για αυτόν.

Οι σχεδιαστές της εταιρίας έχουν κάνει αρκετή δουλειά ώστε να δώσουν ένα πιο δυναμικό σχήμα στο αυτοκίνητο. Ενδεικτικοί είναι οι τροχοί ελαφρού κράματος των 20 ιντσών. Παράλληλα, οι μηχανικοί έχουν κάνει αρκετή δουλειά στο στήσιμο. Με χαμηλότερα, πιο σφιχτά ελατήρια και αμορτισέρ, έχουν μειώσει το ύψος του οχήματος κατά 10 χλστ. Για τις ανάγκες της πέδησης έχουν προσθέσει ένα σετ της Brembo, με τετραπίστονες δαγκάνες εμπρός και 345 χλστ. δίσκους. Αντίστοιχα, έχουν βελτιώσει το σύστημα διεύθυνσης, ενώ στάνταρ προσφέρουν το mechatronic FlexRide chassis. Τα τρία οδηγικά modes είναι τα Standard, Tour και Sport. Υπάρχει όμως ένα ακόμα, το Competition mode, που ενεργοποιείται από το κουμπί του ESP και επιτρέπει ταχύτερους χρόνους στην πίστα.

Γενικά, οι άνθρωποι της Opel δείχνουν να έχουν δώσει ιδιαίτερη βαρύτητα σε αυτό. Αναφέρουν μάλιστα ότι το αυτοκίνητο είναι ρυθμισμένο ώστε να αποδίδει ιδανικά στο Nurburgring, προσπαθώντας έτσι να κερδίσουν κάτι από την αίγλη της κορυφαίας, ίσως, πίστας στον πλανήτη. Και μάλλον τα καταφέρνουν, αφού το νέο Insignia GSi είναι κατά 160 κιλά ελαφρύτερο από το προηγούμενο Insignia OPC 2.8 V6 Turbo και μπορεί να γυρίζει ταχύτερα μέσα στο ring. Σε αυτό βοηθάει η τετρακίνηση, καθώς και τα ελαστικά Pilot Sport 4S της Michelin.

Το νέο Insignia GSi θα παρουσιαστεί το Σεπτέμβριο, στην έκθεση της Φρανκφούρτης. Αργότερα θα ακολουθήσουν και άλλες GSi εκδόσεις μοντέλων της εταιρίας, με το Astra, πιθανά, να παίρνει τη σκυτάλη.

Μιχάλης Κατωπόδης

Ένας ακόμα εραστής της αυτοκίνησης (sic) με προϋπηρεσία σε διάφορα περιοδικά -και sites-αυτοκινήτου.

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button