NEA

Τι το ιδιαίτερο έχεο το Fuso eCanter;

Πρόκειται για το πρώτο ελαφρύ ηλεκτροκίνητο παραγωγής φορτηγό του κόσμου που έχει πει σε μαζική παραγωγή…

Μετά την Ιαπωνία η μαζική παραγωγή -έστω και σε περιορισμένη κλίμακα- του eCanter της Fuso (ανήκει στον όμιλο της Daimler) ξεκινά και στην Ευρώπη. Συγκεκριμένα στην Πορτογαλία, ενώ ανάλογα με την υπερκατασκευή και τη χρήση του το eCanter έχει αυτονομία έως και 100 χιλιομέτρων και ωφέλιμο φορτίο από 2 έως και 3 τόνους.

Οι συσσωρευτές του είναι 6 συστοιχίες ιόντων λιθίου, η κάθε μια από τις οποίες είναι 420 V και χωρητικότητας 13,8 kWh, ενώ σύμφωνα με υπολογισμούς της εταιρείας τα λειτουργικά έξοδα μειώνονται κατά 1.000 ευρώ ανά 10.000 χιλιόμετρα σε σχέση με ένα συμβατικό φορτηγό.

Η Fuso πάντως έχει μια αρκετά μεγάλη παράδοση στα εναλλακτικά συστήματα πρόωσης. Το 2006 είχε παρουσιάσει το Canter Eco Hybrid, η δεύτερη γενιά του οποίου εμφανίστηκε το 2012, ενώ στην έκθεση της Φρανκφούρτης το 2010 είχε παρουσιάσει το αρχικό πρωτότυπο του ηλεκρικού Canter e-Cell. To 2014 ξεκίνησε η προ- παραγωγή του ενώ το 2016 η κανονική κατασκευή του eCanter.

Daimler Trucks: To αύριο ξεκινά σήμερα!

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button