NEA

To νέο Renault Megane RS έχει το μοτέρ της Alpine A110

Αυτό σημαίνει πως κάτω από το καπό του ισχυρότερου Megane παραγωγής βρίσκεται ένα ολοκαίνουργιο turbo μοτέρ 1.800 κ.εκ. που αντικαθιστά το δίλιτρο…

Όπως ήταν αναμενόμενο το νέο Megane RS έχει τελικά τον 1.800άρη κινητήρα της Alpine A110 που για την περίσταση αποδίδει 280 ίππους και 390 Nm ροπής από τις 2.400 έως τις 5.000 σ.α.λ. με το 0-100 να βρίσκεται κάτω από τα έξι δευτερόλεπτα. Τα καλά νέα συνεχίζονται αφού προς τα τέλη του 2018 αναμένεται μία Trophy έκδοση που θα αποδίδει 300 άλογα και 400 Nm, η οποία προφανώς θα κληθεί να διεκδικήσει τον τίτλο του ταχύτερου προσθιοκίνητου στο Nurburgring. Την μετάδοση στους μπροστινούς τροχούς αναλαμβάνει χειροκίνητο ή διπλόδισκο κιβώτιο με έξι σχέσεις, με το τελευταίο EDC να συνδυάζεται με ειδικά paddles -όπως αυτά που υπάρχουν στα αγωνιστικά- για καλύτερο χειρισμό και αλλαγές στις στροφές.

Επίσης υπάρχει το Launch Control για ιδανική εκκίνηση, ενώ το Multi-Change Down διασφαλίζει γρήγορα κατεβάσματα σχέσεων κατά την επιβράδυνση. Γνωρίζαμε ήδη πως το νέο Megane RS θα έχει δύο επιλογές σασί: τις Sport και Cup. Και οι δύο εκδόσεις διαθέτουν το σύστημα ενεργητικής τετραδιεύθυνσης 4Control (σύμφωνα με την Renault αυτό είναι ένα από τα βασικά ατού απέναντι στα Ford Focus RS, Honda Civic Type-R, Seat Leon Cupra R κ.α.) που επιτρέπει το στρίψιμο των πίσω τροχών έως 2,7 μοίρες για βελτίωση της σταθερότητας στις υψηλές ταχύτητες, ειδικά αμορτισέρ με αγωνιστική τεχνολογία, φαρδύτερα μετατρόχια έως 45 χλστ., ενώ η Cup έχει και διαφορικό περιορισμένος ολίσθησης (μηχανικό μπλοκέ Torsen, όταν το Sport έχει ηλεκτρονικά ελεγχόμενο «ελεύθερο» διαφορικό). Για τους λάτρεις της σπορ οδήγησης είναι σημαντικό πως υπάρχει το κλασικό χειρόφρενο (και όχι ηλεκτρομηχανικό).

Το αμάξωμα του νέου Megane RS (εδώ το βλέπετε με την βαφή Volcanic Orange) έχει επιμηκυνθεί κατά 60 χλστ. μπροστά και κατά 45 χλστ πίσω, κυρίως λόγω των μεγαλύτερων προφυλακτήρων (με τα τριπλά LED ημέρας μπροστά) όπως προτάσσει το αεροδυναμικό body-kit και σε σχέση με το Megane GT. Οι μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα και η νέα γρίλια είναι εμφανείς, ενώ το πακέτο συμπληρώνουν οι 18άρες ή 19άρες ζάντες με το πίσω μέρος να στολίζει το νέο λογότυπο Renault Sport, ένας αλά F1 διαχύτης με μία κεντρική απόληξη.

Στο εσωτερικό υπάρχει ο αναμενόμενος RS αέρας με παραμετροποίηση τεσσάρων επιλογών (Comfort, Normal, Sport και Race), το κόκκινο σιρίτι στην στεφάνη του τιμονιού, ανάλογη διακόσμηση στο λεβιέ ταχυτήτων, αλουμινένιες πενταλιέρες, ενώ υπάρχει και το αναβαθμισμένο RS Monitor που συνδυάζεται με το R-Link και προσφέρει διάφορα δεδομένα για την απόδοση του οδηγού (π.χ. επιτρέπει μέχρι και την σύνδεση κάμερας για εγγραφή οδήγησης ώστε αυτός να συγκρίνει τα περάσματά του). Φυσικά στον εξοπλισμό υπάρχουν και όλα τα συστήματα υποβοήθησης άνεσης και ασφάλειας.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!