ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Κοινή πλατφόρμα για όλες τις μελλοντικές BMW

Από το 2020 και μετά η βαυαρική εταιρία φιλοδοξεί να βασίζει όλα της τα μοντέλα, ανεξαρτήτως μεγέθους, σε μία κοινή, σπονδυλωτή πλατφόρμα.

Η πληροφορία αυτή προέκυψε από τον Klaus Fröhlich, μέλος του ΔΣ της εταιρίας, στα πλαίσια της έκθεσης της Φρανκφούρτης. Μάλιστα, η λύση που θα υιοθετηθεί θα είναι τέτοια που όχι μόνο θα καλύπτει όλες τις ανάγκες, από άποψης μεγέθους, αλλά αντίστοιχα και από θέμα συστήματος κίνησης. Ασχέτως του αν μιλάμε για αμιγώς ηλεκτρικά, plug-in υβριδικά ή συμβατικά οχήματα, τα πάντα μπορούν να βασίζονται στο ίδιο πάτωμα. Και, φυσικά, στην εξίσωση έχουν υπολογιστεί τόσο τα κλασικά πισωκίνητα, όσο και τα τετρακίνητα και τα προσθιοκίνητα μοντέλα της εταιρίας.

Το σκεπτικό πίσω από αυτή τη σπονδυλωτή πλατφόρμα είναι να χρησιμοποιεί διαφορετικά μέρη για κάθε περίπτωση. Εάν για παράδειγμα θέλει να φτιάξει ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημα αντί για ένα συμβατικό, με κινητήρα εσωτερικής καύσης, θα κρατά τις εμπρόσθιες και οπίσθιες δομές παραμόρφωσης, τα σημεία σύνδεσης των αναρτήσεων και άλλα μέρη και θα αλλάζει απλά το δάπεδο, ώστε να τοποθετήσει με άνεση τους συσσωρευτές και τους ηλεκτροκινητήρες. Σε συνέντευξή του μάλιστα ο Robert Irlinger, υπεύθυνος των μοντέλων i της BMW, δήλωσε πως κάτι τέτοιο -μια εταιρία να χτίζει όλα της τα μοντέλα σε μία κοινή πλατφόρμα- είναι απόλυτα λογικό, με δεδομένο το «ανασφαλές» μέλλον των ηλεκτρικών και των συμβατικών οχημάτων.

Μιχάλης Κατωπόδης

Ένας ακόμα εραστής της αυτοκίνησης (sic) με προϋπηρεσία σε διάφορα περιοδικά -και sites-αυτοκινήτου.

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!