NEA

Αυτό είναι το νέο Volvo XC40 – Στην Ελλάδα την ερχόμενη άνοιξη [vid]

Η παραγωγή του νέου XC40 θα ξεκινήσει αυτό το Νοέμβριο στο εργοστάσιο στο Ghent του Βελγίου με τις πωλήσεις να ξεκινούν στις ευρωπαϊκές αγορές του πρώτους μήνες του 2018.

Το XC40 είναι το νέο και μικρότερο μέλος της Volvo στην γκάμα των SUV της και θα βρεθεί αντιμέτωπο με ανάλογα μοντέλα όπως είναι το Audi Q3, η BMW X1, η Mercedes GLA κ.α. Είναι το πρώτο αυτοκίνητο της Volvo που βασίζεται στη νέα πλατφόρμα CMA (Compact Modular Architecture) και περιλαμβάνει πρωτοποριακές τεχνολογίες που παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά στις Σειρές 60 και 90 (που βασίζονται στην SPA – Scalable Product Architecture).

To μήκος του αμαξώματος φθάνει τα 4,425 μέτρα, το πλάτος τα 1,863 μέτρα, το ύψος τα 1,652 μέτρα, ενώ το μεταξόνιο βρίσκεται στα 2,702 μέτρα. Εξωτερικά το νέο XC40 ξεχωρίζει από την γνωστή γοτθική και μοντέρνα άποψη των μεγαλύτερων SUV της μάρκας με τα ιδιαίτερα φωτιστικά σώματα και το ελκυστικό αμάξωμα για το οποίο θα υπάρχει και επιλογή διχρωμίας.

Εις τα ενδότερα επικρατεί η γνωστή εργονομική άποψη με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, ενώ στο κέντρο βρίσκεται η αλά tablet οθόνη αφής 9’’ με πλήρη διασύνδεση και υποστήριξη Android Auto και Apple CarPlay. Μεγάλοι είναι και οι χώροι για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους, με το μέγεθος του πορτμπαγκάζ να ξεκινά από 460 λίτρα. Ενδιαφέρον έχει πως στο XC40 υπάρχουν πολλές θήκες για μικρό-αντικείμενα (κάτω από τα καθίσματα, στις πόρτες κ.α.), ενώ στο τούνελ της μετάδοσης (στην κεντρική κονσόλα) υπάρχει μέχρι και ένας μικρός προσθαφαιρούμενος κάδος απορριμμάτων.

Αρχικά το λανσάρισμα του νέου XC40 θα περιλαμβάνει δίλιτρους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου που θα συνδυάζονται με τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων. Η έκδοση T5 AWD αποδίδει 274 ίππους και 350 Nm (0-100 χλμ./ώρα: 6,5 δλ., τελική: 230 χλμ./ώρα), ενώ η ντίζελ D4 ΑWD έχει 190 άλογα και 400 Nm ροπής (0-100 χλμ./ώρα: 7,9 δλ., τελική: 210 χλμ./ώρα). Αργότερα μέσα στο 2018 και πιο συγκεκριμένα την άνοιξη θα προστεθούν στη γκάμα και τα νέα 3-κύλινδρα σύνολα, με αυτό της βενζίνης να αποδίδει 154 ίππους, να συνδυάζεται με κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς και με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.

Ο 3-κύλινδρος βενζινοκινητήρας των 1.500 κυβικών θα χρησιμοποιηθεί και στην υβριδική έκδοση Τ5 Twin Engine, όπου θα συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 50 kW. Η χωρητικότητα των μπαταριών εδώ θα είναι 9,7 kWh και θα υπάρχει δυνατότητα αποκλειστικά ηλεκτρικής κίνησης για έως και 50 χιλιόμετρα. Στην πορεία θα ακολουθήσει πιθανότατα και μια αποκλειστικά ηλεκτρική έκδοση του νέου Volvo XC40.

Αξιοσημείωτο είναι πως το XC40 είναι το πρώτο αυτοκίνητο της Volvo που κάνει χρήση του ψηφιακού κλειδιού Volvo on Call.Εννοείται πως το νέο XC40 θα διαθέτει στον στάνταρ ή προαιρετικό εξοπλισμό όλα τα σύγχρονα συστήματα ασφάλειας, άνεσης και υποβοήθησης του οδηγού με αποκορύφωμα το σύστημα αυτόνομης οδήγησης «Pilot Assist» (μέχρι σήμερα είναι το πιο ακριβές και λειτουργικό που έχουμε δοκιμάσει). Επίσης θα υπάρχει το γνωστό City Safety, η τεχνολογία για αποτροπή της εξόδου του αυτοκινήτου από το δρόμο ή μετριασμό των συνεπειών της, το Cross Traffic Alert, το οποίο χρησιμοποιεί τους αισθητήρες ραντάρ στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου -παράλληλα με κάμερα 360μοιρών- για να προειδοποιεί τον οδηγό για τυχόν διέλευση άλλου οχήματος κατά τη διάρκεια ελιγμού με την όπισθεν σε ένα χώρο στάθμευσης και πολλές άλλες τεχνολογίες.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!