ΑΓΩΝΕΣ

Οι αγώνες ταχύτητας στο Τατόι στέφθηκαν με επιτυχία

Λίγα λεπτά μετά τις 9 άρχισαν την προθέρμανση των μηχανών, οι οδηγοί που έλαβαν μέρος στον αγώνα ταχύτητας αυτοκινήτων στο ΤΑΤΟΪ την Κυριακή 8 Οκτωβρίου 2017.

Όλοι οι αγώνες ολοκληρώθηκαν υποδειγματικά και οι καθυστερήσεις στην αρχή της ημέρας καλύφθηκαν ως το μεσημέρι και οι αγώνες ολοκληρώθηκαν σύμφωνα με το πρόγραμμα το απόγευμα. Συγκινητικές στιγμές είχαμε στην απονομή των επάθλων η οποία άρχισε σχεδόν μισή ώρα μετά τον τελευταίο αγώνα, με τους ομιλητές να ευχαριστούν ιδιαίτερα την Πολεμική Αεροπορία για τη θετική ενέργεια με την οποία αντιμετώπισε τα όποια προβλήματα οργάνωσης τα οποία ξεπεράστηκαν δημιουργικά.

Κύπελλα απένειμαν στους νικητές, εκτός των αξιωματικών της αεροπορίας, ο Δήμαρχος και ο αντιδήμαρχος Ρόδου, υπενθυμίζοντας οτι το Σωματείο ΔΙΕΛΠΙΣ ΠΕΡΙ ΑΓΩΝΩΝ, με τους ίδιους συμπαραστάτες (ΟΜΑΕ και START LINE) οργανώνει στο τέλος του μήνα (28 και 29 Οκτωβρίου 2017) τον δεύτερο αγώνα του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ταχύτητας Αυτοκινήτων 2017 στο αεροδρόμιο των Μαριτσών Στη Ρόδο.

Το πρόγραμμα των αγώνων άνοιξε με την κατηγορία του Ενιαίου όπου ο Νίκος Ζάχος κατάφερε να πάρει τη νίκη ξεκινώντας από τη δεύτερη θέση στην εκκίνηση. Ο έμπειρος οδηγός επανέλαβε την επιτυχία του και στο δεύτερο αγώνα της κατηγορίας όπου μάλιστα ξεκίνησε 6ος λόγω της αντεστραμμένης σειράς εκκίνησης, έτσι ολοκλήρωσε το Σαββατοκύριακο με το βαθμολογικό απόλυτο στην γενική κατηγορία του Ενιαίου. Στη μάχη των Νέων είχαμε δύο διαφορετικούς νικητές καθώς ο Φίλιππος Καλέσης, ο poleman της πρώτης κούρσας πήρε τη νίκη για την κατηγορία του. Στη δεύτερη κούρσα και στην κατηγορία των Νέων η νίκη πήγε στον Γιάννη Ποτουρίδη. Η κατηγορία του Ενιαίου, έστω και αν τα αυτοκίνητα υστερούσαν σε αγωνιστικό θόρυβο, αποδείχθηκε αρκούντως θεαματική και ενδιαφέρουσα με πολλές προσπεράσεις, μονομαχίες και επαφές.

Οι θεατές πάντως αποζημιώθηκαν όσον αφορά τον ήχο των αυτοκινήτων από την κατηγορία Formula με τα μονοθέσια της Formula Gloria. Δύο διαφορετικοί νικητές και εκεί, καθώς στην 1η κούρσα μια μικρή έξοδος του Σάκη Συνιώρη, έστειλε τον δέκα φορές πρωταθλητή μοτοσυκλέτας χαμηλά στην κατάταξη με αποτέλεσμα το πεδίο να μείνει ελεύθερο για τον Χάρη Βακιρτζόγλου. Στην δεύτερη κούρσα, όπου εκκίνησαν μόλις τέσσερα από τα επτά μονοθέσια, ο Σάκης Συνιώρης απέφυγε τα λάθη και χωρίς να πιεστεί ιδιαίτερα επιβεβαίωσε το ρόλο του φαβορί. Ρόλος που προέκυψε από το γεγονός πως το μονοθέσιο που είχε στη διάθεσή του ήταν αρκετά πιο εξελιγμένο από τα υπόλοιπα έξι του αγώνα.

Οι συμμετοχές των κατηγοριών Sport, GT και Τουρισμού αγωνιστήκαν σε δύο ενοποιημένες κούρσες με μεγάλο ενδιαφέρον και ένταση μέχρι και το φινάλε. Νικητής και στις δύο ήταν ο Γιώργος Κεχαγιάς (Ford Sierra Cosworth) που πήρε έτσι δύο νίκες για την κατηγορία GT. Το ίδιο, δύο νίκες δηλαδή, αλλά για την κατηγορία Sport, έκανε και ο Παναγιώτης Κωστόγιαννης (Citroen Saxo VTS) που ήταν δεύτερος πίσω από τον Κεχαγιά κινούμενος ταχύτατα και έχοντας ξεκινήσει από την pole position του αγώνα. Μοναδική αλλαγή στα δύο βάθρα του αγώνα αφορούσε τους νικητές της κατηγορία Τουρισμού που και στις δύο περιπτώσεις βρέθηκαν στην τρίτη θέση του ενοποιημένου αγώνα. Αρχικά ήταν ο Βασίλης Στάγιαςς (Citroen Saxo Kit Car) και στη συνέχεια ο «Κανέλος» (Peugeot 106 S16).

Οι κατηγορίες στις οποίες έγινε ένας αγώνας ήταν η Formula Saloon και αυτή των ιστορικών. Στην πρώτη ο Πάνος Κύρκος (Mitsubishi EVO IX) έκανε «περίπατο» όντας ο ταχύτερος σε όλα τα σκέλη του αγώνα που συμμετείχε, για να φτάσει τελικά να γυρίσει την πίστα σε χρόνο 1:42.293 που ήταν ο καλύτερος από όσους κατεγράφησαν και τις δύο ημέρες του αγώνα. Πίσω του βρέθηκαν οι Κωνσταντίνος Οικονομόπουλος (Honda Civic Type-R) και Ουίλιαμ Καμπέρος (Ford Escort).

Τα Ιστορικά ήταν η κατηγορία με τις περισσότερες συμμετοχές. 21 αυτοκίνητα εκκίνησαν τον αγώνα και υπήρχαν μονομαχίες σε όλη τη διάρκεια της κούρσας καθώς τα γκρουπ που είχαν δημιουργηθεί κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον μέχρι το φινάλε. Νικητής ήταν ο Βαγγέλης Γεωργούλας (Ford Escort) που δεν συνάντησε αντίσταση και τη δεύτερη θέση πήρε ο Κυριάκος Βυτόγιαννης (Ford Escort) εμπρός από τον Νίκο Πετρόπουλο (Porsche 944).

Οι άνθρωποι του νεοπαγούς σωματείου ΔΙΕΛΠΙΣ ΠΕΡΙ ΑΓΩΝΩΝ, ευχαρίστησαν όλους τους οδηγούς για τη συμμετοχή τους, τους κριτές που συμμετείχαν στην επιτυχή οργάνωση και τους δεκάδες εθελοντές, αλλά κυρίως τους χιλιάδες θεατές που έδωσαν νόημα στις προσπάθειες όλων και δικαίωσαν τις προσπάθειές τους.

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στην #F1

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στo #WRC

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!