NEA

Κομψό και εντυπωσιακό το νέο Audi A7 [vid]

To νέο A7 ξεκίνησε ήδη τις πωλήσεις του στην Γερμανία με τιμές που ξεκινούν από τις 67.800€, ενώ από τις αρχές της χρονιάς θα είναι διαθέσιμο και στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές αγορές…

Το νέο A7 παραμένει ένα από τα πιο ελκυστικά και κομψά τετράθυρα «κουπέ» που μπορεί να αποκτήσει κανείς στα μεγάλα σαλόνια. Το αμάξωμα φτάνει σε μήκος τα 4,969 μέτρα (-1,4 εκ. από το προηγούμενο μοντέλο), ενώ είναι ελάχιστα φαρδύτερα και λίγο ψηλότερο. Το μεταξόνιο έχει αυξηθεί κατά 1,3 εκ. (φτάνει τα 2,923 μέτρα), ενώ την βάση αποτελεί η πιο πρόσφατη εκδοχή της πλατφόρμας MLB.

Η δυναμική σχεδίαση ξεκινά από την μάσκα με την νέας σχεδίασης και πιο φαρδιά Singleframe γρίλια και τα εντυπωσιακά LED φωτιστικά σώματα, μαζί με τις σπορ εισαγωγές αέρα. Η κλασική κουπέ γραμμή διατηρείται και στη νέα γενιά ακόμα πιο τονισμένη, ενώ στο πίσω μέρος το στίγμα δίνουν τα εντυπωσιακά LED φωτιστικά σώματα (με την χαρακτηριστική φωτιζόμενη μπάρα όπως και στο Α8 να μπορεί να παίρνει διαφορετικά σχήματα) και ένα διακριτικό σπόιλερ που ανυψώνεται όταν η ταχύτητα ξεπεράσει τα 120 χλμ/ώρα.

Εις τα ενδότερα κυριαρχεί η high-tech άποψη της Audi με το μάτι να πέφτει στις τρεις οθόνες: μία 12,3’’ για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, μία 10,1’’ για το αναβαθμισμένο σύστημα πολυμέσων MMI και μία 8,6’’ για τον έλεγχο του κλιματισμού. Φυσικά υπάρχει ένα μεγάλο σύνολο από τεχνολογίες όπως το νέο head up display, το ηχοσύστημα της B&O, υποστήριξη ανέπαφου ελέγχου και φωνητικών εντολών, σύστημα ελέγχου εσωτερικού φωτισμού κ.α. Παρά το μικρότερο μήκος ο χώρος αποσκευών φθάνει στα 535 λίτρα και έχει πολύ πιο κανονικό σχήμα απ’ ότι στο παρελθόν.

Εννοείται πως το παρόν στο νέο Audi A7 δίνει η τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης που προέρχεται από τη ναυαρχίδα A8 και ως σύνολο περιλαμβάνει πέντε ραντάρ, πέντε κάμερες, 12 αισθητήρες υπερήχων και ένα ραντάρ λέιζερ. Το σύστημα διαχειρίζεται ένα νέος κεντρικός επεξεργαστής με την ονομασία zFas που είναι ταχύτατος ώστε να μπορεί να ρυθμίζει και να επεξεργάζεται τα δεδομένα από συνολικά 39 συστήματα υποβοήθησης άνεσης και ασφάλειας.

Αρχικά το νέο Audi A7 θα έχει στην βάση του τον V6 κινητήρα 3.0 TFSI που αποδίδει 340 ίππους και 500 Νm ροπής και στην Quattro έκδοση με το 7άρι S tronic πετυχαίνει το 0-100 σε 5,3 δλ. με τελική περιορισμένη στα 250 χλμ./ώρα. Αξιοσημείωτο είναι πως το εν λόγω μοτέρ συνδυάζεται με mild hybrid τεχνολογία στα 48V (με βέλτιστη κατανάλωση και CO2 στα 154 γρ./χλμ.), ενώ αργότερα στην γκάμα θα προστεθούν τα τετρακύλινδρα και εξακύλινδρα μηχανικά σύνολα της μάρκας.

Το σύστημα διεύθυνσης έχει προοδευτική λειτουργία ηλεκτρομηχανικής υποβοήθησης, ενώ υπάρχει ενεργητική τετραδιεύθυνση για τους πίσω τροχούς με δυνατότητα μεταβολής γωνίας έως 5 μοίρες. Πέρα από την στάνταρ ανάρτηση ή την σπορ (με μικρότερη απόσταση αμαξώματος από το έδαφος κατά 10 χλστ.), η Audi κάνει λόγο για μία νέα και πιο εξελιγμένη αερανάρτηση που θα δίνει μία πιο σπορ αίσθηση δίχως παραχωρήσεις στον τομέα της άνεσης.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Το caroto team σας ευχαριστεί!