NEASMS

Φεβρουάριο το Skoda Karoq στην Ελλάδα με τιμή εκκίνησης κάτω από τις 20.000€

Κατά την πανευρωπαϊκή παρουσίαση του νέου Karoq που γίνεται στο Παλέρμο έγινε γνωστό πως η βασική έκδοση με τον 1.0 TSI θα βρίσκεται κάτω από το “ψυχολογικό” όριο των 20.000€, ενώ οι εκδόσεις 1.6 ΤDI και 1.5 TSI θα είναι κάτω από τα 22.000€.

Με βάση μάλιστα τα επίσημα στοιχεία της Jato, το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς στην Ευρώπη έκλεισε με τα SUV να έχουν το υψηλότερο μερίδιο της αγοράς (28,3%), ακολουθούμενα από τα μικρά (21,5%) και τα μικρομεσαία (19,0%) μοντέλα. Αντίστοιχα και στη χώρα μας, τα SUV έχουν καταφέρει να αναρριχηθούν στη δεύτερη θέση των πωλήσεων, πίσω μόνο από τα μικρά, αφήνοντας τρίτα τα μικρομεσαία αυτοκίνητα.

Μία από τις σημαντικότερες ελεύσεις το νέο έτος θα είναι αυτή του Skoda Karoq που σε μήκος φτάνει τα 4,382 μέτρα -είναι 16 εκατοστά πιο μεγάλο από τον προκάτοχό του Yeti- και ακολουθεί την επιτυχημένη γλώσσα σχεδίασης των SUV της μάρκας που εγκαινιάστηκε με το Kodiaq. Παράλληλα διαθέτει και ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες, όπως τη χαρακτηριστική τραπεζοειδή μάσκα των Skoda σε συνδυασμό με τους σχετικά στενούς προβολείς, που μπορεί να είναι και φουλ LED, τα επίσης χαρακτηριστικά πίσω φώτα, που σχηματίζουν το περίγραμμα του C, καθώς και τους τετραγωνισμένους θόλους των τροχών.

Στο εσωτερικό το ταμπλό είναι τελείως καινούργιο, με μια μεγάλη οθόνη αφής στο κέντρο, ενώ έχει δοθεί έμφαση στην ποιότητα αλλά και στην πρακτικότητα, που είναι άλλωστε και ένα από τα παραδοσιακά γνωρίσματα των μοντέλων της Skoda. Χάρη και στο μεταξόνιο των 2.635 χιλιοστών οι χώροι για τους επιβάτες είναι ιδιαίτερα άνετοι, ενώ το πορτμπαγκάζ -και πάλι σύμφωνα με την παράδοση των Skoda- είναι και εδώ μεγάλο. Κυμαίνεται από τα 521 έως τα 1.630 λίτρα, ενώ με το σύστημα VarioFlex -τρία ανεξάρτητα και προσθαφαιρούμενα καθίσματα- το μέγεθος του στην 5θέσια διάταξη μεταβάλλεται, ανάλογα με τις μεταφορικές ανάγκες, από τα 479 έως και τα 588 λίτρα. Στην περίπτωση αυτή η μέγιστη τιμή του φτάνει τα 1.810 λίτρα.

Η γκάμα των κινητήρων βενζίνης περιλαμβάνει τον 3-κύλινδρο 1.0 TSI των 115 ίππων, καθώς και τον ολοκαίνουργιο 1.5 TSI με το σύστημα απομόνωσης κυλίνδρων και τους 150 ίππους. Στους diesel η βάση είναι ο 1.6 TDI των 115 ίππων, ενώ ακολουθούν δύο εκδόσεις του 2.0 TDI, με 150 ίππους και με 190. Μάλιστα η ισχυρότερη συνδυάζεται αποκλειστικά με τετρακίνηση και με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG, 7 σχέσεων. Το αυτόματο κιβώτιο είναι διαθέσιμο ως εξτρά εξοπλισμός και με όλους τους άλλους κινητήρες, καθώς στάνταρ είναι το χειροκίνητο κιβώτιο των 6 σχέσεων.

Από κει και πέρα υπάρχει διαθέσιμο και το Diving Mode Select με μέχρι και πέντε προγράμματα οδήγησης, τα Normal, Sport, Eco και Individual, ενώ η τετρακίνητη έκδοση διαθέτει και ένα επιπλέον, το Off Road, για χρήση πέρα από την άσφαλτο. Κατά τα άλλα είναι διαθέσιμα όλα τα σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης και διασύνδεσης smartphones, ενώ η λίστα των εξτρά περιλαμβάνει, για πρώτη φορά σε Skoda και ένα πλήρως ψηφιακό και προγραμματιζόμενο πίνακα οργάνων.

 

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!