Γνωρίζετε αν το αυτοκίνητο σας έχει ρεζέρβα ή όχι; [vid]

Ένας στα τρία νέα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν δεν έχουν καν ρεζέρβα, αλλά κιτ ασφαλείας, όπως έδειξε έρευνα της AAA.

Παρόλο που η έρευνα έγινε από την αμερικανική ένωση αυτοκινητιστών (AAA) η πραγματικότητα δεν απέχει και πολύ από αυτή της ευρωπαϊκής αγοράς. Για λόγους πρακτικότητας, μείωσης βάρους (μαζί με τα εργαλεία) ή κόστους πολλά νέα μοντέλα δεν διαθέτουν κανονική ρεζέρβα ή μικρότερη ασφαλείας, αλλά κιτ επισκευής. Κάτι λογικό που ακούγεται λογικό…

Ωστόσο, άντε το κακό και έγινε. Αν η τρύπα είναι μεγάλη δεν μπορεί να επιδιορθωθεί με το κιτ, ενώ ακόμη χειρότερα είναι αν το λάστιχο έχει σκιστεί (για αυτό μην επιχειρήσετε ποτέ να βιδώσετε το μπουκαλάκι με το υγρό πριν φουσκώσετε το λάστιχο για να δείτε αν όντως έχει τρύπα ή αν είναι σκισμένο). Έτσι, η μόνη διέξοδος είναι να καλέσετε την οδική ασφάλεια. Φυσικά υπάρχει και η άλλη λύση, να φωνάξετε βοήθεια και αν πάρετε τον τροχό σε κάποιο βουλκανιζατέρ για επισκευή (αν έχετε run-flat κανονικά απαιτείται αντικατάσταση με νέα λάστιχα).

Όμως το καλύτερο θα ήταν να υπήρχε ρεζέρβα ή εφεδρικός τροχός (σ.σ. στα παλιά αυτοκίνητα καλό είναι να ρίξετε μια ματιά κάτω από το πορτμπαγκάζ και να δείτε αν έχει αέρα) ώστε να μπορείτε π.χ. να πάτε στην δουλειά σας ή για επισκευή. Και αν έχει το νέο σας αυτοκίνητο μόνο κιτ, σοφό θα ήταν να ρωτούσατε αν μπορεί να τοποθετηθεί εφεδρικός τροχός (εννοείται με το κόστος δικό σας).

Παρακάτω ακολουθούν δύο βίντεο, το πρώτο για αλλαγή τυπικού ελαστικού και το δεύτερο για χρήση κιτ επισκευής.

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close