NEA

Μειωμένη η ζήτηση για την Maserati Levante

Για δεύτερη φορά μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα σταματά η παραγωγή του ιταλικού SUV ελέω χαμηλής ζήτησης.

Μετά την διακοπή για δύο εβδομάδες στο εργοστάσιο Μιραφιόρι το Τορίνο τέλη Οκτωβρίου και αρχές Νοεμβρίου, το γκρουπ FCA ανακοίνωσε μία ακόμα διακοπή της παραγωγής μεταξύ της 22ας Νοεμβρίου και της 7ης Δεκεμβρίου. Η Μaserati ρίχνει την ευθύνη για αυτή την κατάσταση στους νέους φόρους που έβαλε η Κίνα στα εισαγόμενα νέα μοντέλα, κάτι που οδήγησε σε δραστική μείωση της ζήτησης για την Levante στην ζωτικής σημασίας αγορά της Κίνας.

Πάντως για πολλούς, ακόμα και μέσα στην Ιταλία, δεν είναι ξεκάθαρο αν είναι όντως αυτή η εξήγηση ή μήπως βρισκόμαστε μπροστά σε μία γενικότερη στροφή της κινέζικης αγοράς αυτοκινήτου σε πιο χαμηλούς αριθμούς πωλήσεων. Πάντως ο Marcionne δεν συμμερίζεται αυτή την άποψη και επιμένει ότι η εταιρία χρειάζεται ένα μεγαλύτερο δίκτυο διανομής στην Κίνα έτσι ώστε να έχει μεγαλύτερη αποδοχή.

Από την άλλη η Maserati ετοιμάζει νέες εκδόσεις της Levante, την πιο δυνατή GTS και μία υβριδική, ενώ όπως έχουμε αναφέρει στο παρελθόν, βρίσκεται ήδη στα πρώτα στάδια της ετοιμασίας ενός ακόμα μικρότερου SUV, με το δάπεδο της Stelvio και στόχο την Porsche Macan το οποίο θα μπορούσε να μπει στην παραγωγή το 2020. Μένει να δούμε τι από όλα αυτά θα γίνει πραγματικότητα μετά από όλα αυτά τα προβλήματα που υπάρχουν αυτή την εποχή με την Levante.

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!