Το συλλεκτικό αυτοκίνητο πωλήθηκε από την Bonham’s Auctions σε μία δημοπρασία που έγινε πρόσφατα στο Λος Άντζελες…
Εκείνη την εποχή η Peugeot κυριαρχούσε στους αγώνες με τον Jules Goux να κατακτά το Indianapolis του 1913. Ωστόσο, για περισσότερο από έναν αιώνα υπήρχε η φήμη πως αυτό το διθέσιο Peugeot L45 Grand Prix είχα κατακτήσει τον αγώνα του Indianapolis 500 του 1916 με οδηγό τον Dario Resta. Τελικά πρόσφατα επιβεβαιώθηκε πως -τότε και με αυτό το αυτοκίνητο- οδηγός ήταν ο Ralph Mulford που είχε τερματίσει στην 3η θέση.
Το L45 Grand Prix είχε αγωνιστεί το 1916 με έναν τρίλιτρο κινητήρα, ο οποίος αργότερα αντικαταστάθηκε από έναν τετρακύλινδρο των 4,5 λίτρων με διπλούς επικεφαλής εκκεντροφόρους και τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο. Η ισχύς έφτανε τους 112 ίππους, υπήρχαν ταμπούρα που επιβράδυναν όλους τους τροχούς και ανεξάρτητη ανάρτηση με ημί-ελλειπτικά φύλλα σούστας στους δύο άξονες.