Πέρα από την αποδοτικότερη λειτουργία η προσθήκη ενός επιπλέον στροβιλοσυμπιεστή προσφέρει ακόμη μικρότερο lag, καλύτερη απόκριση από χαμηλότερες στροφές…
Σύμφωνα με την εταιρία, ο νέος κινητήρας με την κωδική ονομασία B37TU1, δεν αλλάζει σε ισχύ στις δύο βασικές αυτές εκδόσεις, οι οποίες παραμένουν ως είχαν, στα 150 και 190 άλογα αντίστοιχα. Και οι δύο εκδόσεις του κινητήρα εμπίπτουν στους Euro 6c κανονισμούς ρύπων καθώς και στα νέα τεστ WLTP και RDE. Σύμφωνα με την BMW η προσθήκη και ενός δεύτερου turbo έχει ως στόχο να τον κάνει πιο οικονομικό και παράλληλα πιο αποδοτικό.
Η γερμανική εταιρία χρησιμοποιεί δύο διαφορετικής σχεδίασης turbo, ένα μεταβλητής γεωμετρίας για καλύτερη απόδοση στις χαμηλές στροφές, και ένα μεγαλύτερο σταθερής γεωμετρίας για τις υψηλές στροφές. Να υπενθυμίσουμε εδώ ότι την λύση bi-turbo έχει ήδη επιλέξει η εταιρία για τον δίλιτρο κινητήρα βενζίνης, των 231 ίππων, ο οποίος όμως και αυτός θα δεχθεί αρκετές βελτιώσεις στο άμεσο μέλλον, και ίσως και μία μικρή αύξηση στην ιπποδύναμη.