NEA

BMW i8 Roadster και μεγαλύτερες μπαταρίες για το κουπέ

Μετά από σχεδόν πέντε χρόνια και αρκετά concept η γερμανική εταιρία παρουσίασε στο Λος Άντζελες την Roadster εκδοχή του i8.

Προσπερνώντας στα γρήγορα το facelift του κουπέ BMW i8 το ενδιαφέρον μετατοπίζεται στο αυστηρά διθέσιο i8 Roadster που έκανε παγκόσμια πρεμιέρα στο μακρινό L.A. Η BMW λέει πως δεν θα λείψουν σε κανένα οι δύο πίσω υποτυπώδεις θέσεις όπου εκεί πλέον εδράζεται η μαλακή ανοιγόμενη οροφή που χρειάζεται 15 δλ. για να αναδιπλωθεί οδηγώντας μέχρι και τα 50 χλμ./ώρα. Σημαντική είναι η αύξηση των μπαταριών από τα 20 στα 34 Ah και από τις 7,1 στις 11,6 kWh προσφέροντας θεωρητική ηλεκτρική αυτονομία 55 χιλιόμετρα (53 για το Roadster).

Αν εξαιρεθεί η ελαφρώς πιο σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης και κάποιες διαφορετικές μικρό-ρυθμίσεις στο Roadster, δεν υπάρχουν ουσιαστικές αλλαγές στο plug-in υβριδικό σύστημα που συνδυάζει τον γνωστό turbo τρικύλινδρο των 1.500 κ.εκ. με τα 231 άλογα (στον πίσω άξονα) με τον ηλεκτροκινητήρα των 143 ίππους (στον μπροστινό άξονα). Πλέον η συνδυασμένη απόδοση είναι στους 374 ίππους (με αύξηση κατά 12) και η ροπή στα 570 Nm. Εδώ να πούμε πως το i8 Roadster είναι περίπου 60 κιλά πιο βαρύ από το κουπέ (συνολικό βάρος 1.593 κιλά) και έχει το 0-100 σε 4,6 δλ. (4,4 για το κουπέ) με την τελική να περιορίζεται και στα δύο i8 στα 250 χλμ./ώρα.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!