NEA

Νέο Mercedes-Benz Sprinter με νέες τεχνολογίες!

Ταξιδέψαμε μέχρι την Στουτγάρδη για να δούμε από κοντά τις τεχνολογίες του νέου Sprinter, καθώς και το νέο του ταμπλό που θα θέσει νέα πρότυπα στην μεγάλη κατηγορία των ελαφριών επαγγελματικών…

Το νέο Sprinter θα παρουσιαστεί επίσημα τον ερχόμενο Φεβρουάριο (το 2019 αναμένεται και η πλήρως ηλεκτρική eSprinter έκδοση) και μέχρι τότε η Mercedes Vans παρουσίασε το ολοκαίνουργιο ταμπλό. Το οποίο στην κορυφαία του εκδοχή είναι ότι πιο high-tech θα υπάρχει στην κατηγορία, με μια μεγάλη οθόνη να πλαισιώνεται από αεραγωγούς και που πιθανότατα θα είναι αφής (τον Ιανουάριο θα παρουσιαστεί μία νέα γενιά συστημάτων πολυμέσων και για τα επιβατικά, ενδεχομένως στην CES στο Λας Βέγκας).

Αναλυτικότερα, ανάμεσα στα νέα στοιχεία που υπάρχουν (και σε σχέση με το προηγούμενο Sprinter) την προσοχή τραβά το νέο τριάκτινο τιμόνι, το μπουτόν εκκίνησης (αντί για κλειδί), τα χειριστήρια στο τιμόνι (με διακοπτάκια αφής, π.χ. όπως της E-Class) και την μεταφορά του επιλογέα ταχυτήτων στην κολόνα του τιμονιού (όπως στα επιβατικά). Φυσικά υπάρχουν πολλές θήκες εργασίας για αντικείμενα και ποτήρια, ενώ για όσους δεν χρειάζονται όλες τις νέες τεχνολογίες θα υπάρχουν και βασικές σπαρτιάτικες εκδόσεις.

Το νέο Sprinter θα διατίθεται σε διάφορες εκδόσεις αμαξωμάτων, με διαφορετικά μεταξόνια, ύψη φόρτωσης, διαρρυθμίσεις καμπίνας και συστημάτων διασύνδεσης, ενώ θα είναι το πρώτο επαγγελματικών της νέας πλατφόρμας Advance που ενσωματώνει προηγμένη συνδεσιμότητα με πολλές μεταφορικές λύσεις.  Μέσω των υπηρεσιών τηλεματικής Mercedes PRO και σε συνδυασμό με εύχρηστες εφαρμογές (apps για υπολογιστές, smartphones κ.α.) προσφέρεται ένας απλοποιημένος τρόπος ελέγχου και διαχείρισης κάθε εταιρικού στόλου.

Έτσι, από το νέο έτος η Mercedes Vans ετοιμάζεται να μπει γερά στην κατηγορία με ένα ολοκαίνουργιο Sprinter που θα βρεθεί αντιμέτωπο με το ολοκαίνουργιο VW Crafter (το οποίο πλέον δεν βασίζεται στο Sprinter, αλλά παράγεται ξεχωριστά), καθώς και τα Fiat Ducato, Citroen Jumper, Peugeot Boxer κ.α.

Η διάθεση του ηλεκτρικού eVito έχει ήδη ξεκινήσει, ενώ από το 2019 θα πλαισιωθεί με το eSprinter που αρχικά θα συμμετάσχει σε έναν στόλο από 1.500 ηλεκτροκίνητα βαν. Μέχρι το 2020 η Mercedes σκοπεύει να έχει ρίξει στην αγορά και μία ηλεκτρική έκδοση του Citan. Προς το παρόν στοιχεία έχουμε μόνο για το eVito που εξοπλίζεται με μπαταρίες 41,4 kWh (φόρτιση σε 6 ώρες με ταχυφορτιστή ισχύος 7,2 kW), όταν κάθε μία συστοιχία (από τις τρεις συνολικά) έχει χωρητικότητα 13,8 kWh με βάρος 112 κιλά. Την κίνηση αναλαμβάνει ηλεκτροκινητήρας 84 kW, ενώ η αυτονομία φτάνει έως τα 150 χιλιόμετρα (ή 100 σε χώρες με ψυχρό κλίμα).

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Το caroto team σας ευχαριστεί!