Ο νέος υπεύθυνος κατά της διαφθοράς του ομίλου VW, Kurt Michels, θέλει να δημιουργήσει ένα νέο σύστημα συμμόρφωσης με τους κανονισμούς.
Αντί λοιπόν για 25 τα ανεξάρτητα συστήματα, που συντηρούνται από τις διαφορετικές μάρκες και εταιρείες του ομίλου, θα θεσπιστεί ένα νέο, κεντρικό γραφείο ερευνών. Συγκεκριμένα για τις Porsche, Audi, καθώς και τα τμήματα βαρέων οχημάτων MAN και Scania της VW, θα υπάρξουν και επιπλέον γραφεία έρευνας. Αυτή η μεταρρύθμιση υπολογίζεται να εξασφαλίσει μία «καλύτερη προοπτική» στα ζητήματα συμμόρφωσης, ενώ θα βοηθήσει τον όμιλο να προσδιορίσει εάν ένα πρόβλημα περιορίζεται σε συγκεκριμένο τομέα ή εταιρεία ή αν επηρεάζει το σύνολο.
Παράλληλα, θα εξαλείψει την κουλτούρα που βοήθησε στην εξαπάτηση των εκπομπών των κινητήρων ντίζελ της να παραμείνει ανιχνεύσιμη εδώ και χρόνια. Ο νέος σχεδιασμός όχι μόνο επιτρέπει αλλά και ενθαρρύνει τους καταγγέλλοντες, τόσο τους εργαζόμενους όσο και τους ανθρώπους που συνεργάζονται με τη VW, να αναφέρουν ενέργειες και πρακτικές που δεν συνάδουν με τα προβλεπόμενα από το νόμο. Ο ίδιος ο Michels ανέφερε πως η ακεραιότητα είναι πλέον πιο σημαντική από ποτέ στη VW, με αφορμή το γνωστό σκάνδαλο dieselgate. «Ήταν το σημείο εκκίνησης μιας πολιτιστικής αλλαγής στην εταιρεία».