NEA

Στο τελικό στάδιο των δοκιμών η νέα Mercedes A-Class [vid]

Δείτε στο σχετικό βίντεο τη νέα A-Class να δοκιμάζεται στον αρκτικό κύκλο και σε πολικές θερμοκρασίες με έντονο καμουφλάζ που ωστόσο μας επιτρέπει να διακρίνουμε τις χυτές γραμμές του αμαξώματός…

Η νέα A-Class θα παρουσιαστεί επίσημα τον Μάρτιο στο σαλόνι της Γενεύης και λίγο αργότερα θα ξεκινήσει η διάθεση του μοντέλου στις ευρωπαϊκές αγορές (όπως και στην ελληνική). Από πλευράς εκδόσεων, αρχικά θα δούμε το νέο βενζινοκινητήρα της Renault με χωρητικότητα 1,4 λίτρα (για την ακρίβεια είναι στα 1.330 κ.εκ. αλλά εδώ η μάρκα προφανώς τον στρογγυλοποιεί προς τα πάνω) που στην Α200 θα αποδίδει 160 ίππους.

Μερικούς μήνες αργότερα (προς το φθινόπωρο) θα ακολουθήσει η A180 με τον ίδιο κινητήρα και μικρότερη ισχύ στα 136 άλογα, ενώ θα υπάρχει και ακόμη μικρότερη εκδοχή με 115 ίππους στην A 160. Η plug-in υβριδική Α 220e ((με μπαταρία 13,7 kWh) θα προσφέρει έως 70 χιλιόμετρα ηλεκτρικής αυτονομίας.

Η νέα A-Class θα έχει και diesel κινητήρες ξεκινώντας από τον αναβαθμισμένο τετρακύλινδρο των 1.500 κ.εκ. της A 180 d, ενώ από κει και πάνω θα υπάρχουν τα νέα δίλιτρα σύνολα από την E-Class που θα αντικαταστήσουν τα πιο παλιά των 2.143 κ.εκ. Το φθινόπωρο θα παρουσιαστεί και η δίλιτρη AMG A35 με 299 ίππους που εδώ θα συνδυάζεται με mild hybrid σύστημα στα 48V, ενώ η κορυφαία AMG A45 4MATIC θα είναι τετρακίνητη με διπλόδισκο κιβώτιο και 408 ίππους.

Στο παραπάνω βίντεο φαίνεται στιγμιαία και το εσωτερικό της νέας A-Class που βέβαια έχει αποκαλυφθεί και επίσημα. Χαρακτηριστική είναι η ενιαία επιφάνεια του πίνακα οργάνων με την κεντρική οθόνη και μαζί εκτείνονται από το ταμπλό σαν ένα μακρόστενο tablet, ενώ η βασική διάταξη περιλαμβάνει δύο πλήρως ψηφιακές οθόνες διάστασης 7,0″ (προαιρετικά η μια από τις δύο οθόνες φτάνει τις 10,25″).

Εργονομικά το ταμπλό έχει μικρότερο βάθος από ότι συνήθως καθώς και μια ελαφρά καμπυλότητα ώστε να αυξάνεται η αίσθηση του χώρου και να εξασφαλίζεται καλύτερη ορατότητα. Παράλληλα εντελώς νέας σχεδίασης είναι και τα καθίσματα (θα υπάρχουν δύο τύπου, τα sport και comfort), μεγαλύτερος θα είναι ο «αέρας» για τους επιβάτες, ενώ το πορτμπαγκάζ έχει χωρητικότητα 370 λίτρα (+29 σε σχέση με την τρέχουσα γενιά) και για λόγους πρακτικότητας μεγαλύτερο κατά 20 εκατοστά άνοιγμα.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!