NEA

Σε πρώτη προβολή από το Detroit η νέα Mercedes G-Class [vid]

Μετά από πολλές διαρροές και teaser στοιχεία το top από κάθε άποψη SUV της Mercedes κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα του στις ΗΠΑ μετά από 39 χρόνια!

Στη νέα G-Class έχουν διατηρηθεί οι παραδοσιακές γραμμές του αμαξώματος, όπως το ανάγλυφο καπό, οι μεγάλες χειρολαβές, οι εξωτερικοί μεντεσέδες στις πόρτες, καθώς και η εξωτερικά τοποθετημένη ρεζέρβα στην τελευταία πόρτα. Σε διαστάσεις το κορυφαίο SUV της Mercedes έχει μεγαλώσει ελάχιστα σε μήκος (μόλις 53 χιλιοστά), αλλά είναι κατά ολόκληρα 12,1 εκατοστά πιο φαρδιά, καθώς το πλάτος της προηγούμενης γενιάς ήταν το στοιχείο που έδειχνε πιο έντονα από οποιοδήποτε άλλο τη σχεδιαστική της ηλικία.

Η αύξηση του πλάτους αλλά και του μήκους έχει φυσικά αντίκτυπο στους μεγάλους και άνετους χώρους. Ο διάκοσμος και ο εξοπλισμός έχουν στάνταρ δερμάτινες επενδύσεις, όλα τα συστήματα ασφάλειας, υποβοήθησης, εξυπηρέτησης και διασύνδεσης. Η βασική έκδοση έχει αναλογικό ταμπλό με την παραδοσιακή για το μοντέλο εμφάνιση ενώ έχει διατηρηθεί και ένα άλλο χαρακτηριστικό στοιχείο της εικόνας του εσωτερικού της G-Class: η μεγάλη χειρολαβή μπροστά από το συνοδηγό. Οι μεγάλες οθόνες 12,3 ιντσών ανήκουν στις πλουσιότερες εκδόσεις και είναι με χρέωση.

Η στρεπτική ακαμψία έχει αυξηθεί κατά 50%, με εκτενή χρήση αλουμινίου έχουν εξοικονομηθεί έως 170 κιλά, ενώ υπάρχει νέα ανεξάρτητη εμπρός ανάρτηση με διπλά ψαλίδια. Χαρακτηριστικό είναι πως δεν υπάρχει εμπρός υποπλαίσιο (η ανάρτηση στηρίζεται απευθείας στα πλαίσιο) προκειμένου να μην μειωθεί η απόσταση από το έδαφος η ελάχιστη τιμή της οποίας είναι ούτε λίγο ούτε πολύ 241 χιλιοστά. Πίσω εξακολουθεί να υπάρχει άκαμπτος άξονας.

Σχετικά με τις off-road δυνατότητες της νέας G-Class τα νούμερα μιλούν από μόνα τους: υδάτινο πέρασμα έως 70 εκατοστά, κίνηση σε πλαγιά έως 35 μοίρες, γωνίες προσέγγισης και διαφυγής 31 και 30 μοίρες αντίστοιχα με γωνία ράμπας στις 26 μοίρες. Υπάρχουν κοντές σχέσεις και τρία μπλοκέ διαφορικά. Το Drive Select διαθέτει 5 προγράμματα με κορυφαίο το G-Mode που εμπλέκεται αυτόματα μόλις επιλεγούν οι κοντές σχέσεις (ο λόγος υποπολλαπλασιασμού στο 2,9 από 2,1) ή ενεργοποιηθεί ένα από τα μπλοκέ διαφορικά.

Αρχικά θα είναι διαθέσιμη η G 500 με τον 4λιτρο V8 βενζίνης που αποδίδει 422 ίππους και 610 Nm στις 2.000-4.750 σ.α.λ. Συνδυάζεται με το νέο αυτόματο κιβώτιο 9G-Tronic με τις 9 σχέσεις. Οι τιμές πώλησης στην γερμανική αγορά ξεκινούν από τις 107.041 ευρώ, ενώ διαθέσιμη είναι και η AMG Line. Αργότερα αναμένεται να ανακοινωθούν οι diesel και πολύ αργότερα η AMG έκδοση.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!