ΑΓΩΝΕΣ

Ο Carlos Sainz κρατά τα ηνία του ράλι Ντακάρ

11η ειδική διαδρομή (Belen – Chilecito): Μένουν τρεις αγωνιστικές μέρες για να ολοκληρωθεί το Ντακάρ και η Team PEUGEOT Total διατηρεί το προβάδισμα της επικρατώντας και στην χτεσινή ειδική των 280 χιλιομέτρων. Μία από τις μικρότερες σε απόσταση για φέτος.

Ήταν από τις πιο πολύπλοκες με μαλακή άμμο στην περιοχή της Fiamblala και γύρω από το διάσημο Altiplano. Παρόλα αυτά τα τρία PEUGEOT 3008DKR Maxi κατάφεραν να τερματίσουν την ειδική στην πρώτη τετράδα και με μεταξύ τους διαφορά στα μόλις 15 δευτερόλεπτα. Σήμερα τα πληρώματα έχουν να αντιμετωπίσουν την μακρύτερη ειδική του αγώνα.

  • Το ταχύτερο πλήρωμα της γαλλικής ομάδας στην χτεσινή ειδική ήταν οι Cyril Despres/David Castera που σημείωσαν τον 2ο καλύτερο χρόνο. Ήταν συγκεντρωμένοι στην οδήγηση και δίχως να κάνουν λάθη. Το μόνο πρόβλημα που αντιμετώπισαν ήταν  ένα κλατάρισμα.
  • Οι Carlos Sainz/Lucas Cruz είχαν επίσης μία καλή ειδική τερματίζοντας στην 3η θέση. Ξεκίνησαν δυνατά αλλά στη συνέχεια έλεγξαν τον ρυθμό τους ώστε να ολοκληρώσουν την ειδική με ένα καλό χρόνο. Έχουν τα ηνία της γενικής κατάταξής με διαφορά 50 λεπτά και 45 δευτερόλεπτά από τους Stéphane Peterhansel/Jean-Paul Cottret.
  • Οι Stéphane Peterhansel/Jean-Paul Cottret διατηρούν την 2η τους θέση στην γενική κατάταξη. Oλοκλήρωσαν την ειδική στην 4η θέση. Αν και ξεκίνησαν πρώτοι «ανοίγοντας» την ειδική και δίχως να έχουν μπει καν οι μοτοσικλέτες, οδήγησαν πραγματικά πολύ γρήγορα. Βρίσκονται 23 λεπτά και 17 δευτερόλεπτα μπροστά από τον 3ο της γενικής.
  • Ευχάριστα τα νέα για τους Carlos Sainz/Lucas Cruz αφού μετά από επανεξέταση του συμβάντος στις 15 Ιανουαρίου στην Salta αφαιρέθηκε η ποινή των 10 λεπτών για το αγωνιστικό #303 PEUGEOT 3008DKR Maxi.

Η κατάταξη στην 11η ειδική διαδρομή
Bernhard Ten Brinke (NLD) / Michel Perin (FRA), Toyota 4WD, 4h10m54s
Cyril Despres (FRA) / David Castera (FRA), PEUGEOT 3008DKR Maxi, +4m35s
Carlos Sainz (ESP) / Lucas Cruz (ESP), PEUGEOT 3008 DKR Maxi, +4m40s
Stéphane Peterhansel (FRA) / Jean-Paul Cottret (FRA), PEUGEOT 3008DKR Maxi, +4m50s
Nasser Al Attiyah (QAT) / Matthieu Baumel (FRA), Toyota 4WD, +5m56s
Giniel de Villiers (ZAF) / Dirk von Zitzewitz (ZAF), Toyota 4WD, +11m57s
Jakub Przygonski (POL) / Tom Colsoul (BEL), Mini 4WD, +19m47s
Sheikh Khalid Al Qassimi (ARE) / Xavier Panseri (FRA), Peugeot 3008DKR Maxi, +29m13s
Orlando Terranova (ARG) / Bernardo Graue (ARG), Mini 4WD, +42m12s
Lucio Alvarez (ARG) / Robert Howie (ZAF), Toyota 4WD, +42m23s

Η γενική κατάταξη μετά την 11η ειδική διαδρομή
Carlos Sainz (ESP) / Lucas Cruz (ESP), PEUGEOT 3008 DKR Maxi, 36h26m27s
Stéphane Peterhansel (FRA) / Jean-Paul Cottret (FRA), PEUGEOT 3008DKR Maxi, +50m45s
Nasser Al Attiyah (QAT) / Matthieu Baumel (FRA), Toyota 4WD, +1h14m02s
Bernhard Ten Brinke (NLD) / Michel Perin (FRA), Toyota 4WD, +1h17m35s
Giniel de Villiers (ZAF) / Dirk von Zitzewitz (ZAF), Toyota 4WD, +1h30m05s
Jakub Przygonski (POL) / Tom Colsoul (BEL), Mini 4WD, +2h44m18s
Sheikh Khalid Al Qassimi (ARE) / Xavier Panseri (FRA), Peugeot 3008DKR Maxi, +3h16m19s
Martin Prokop (CZE) / Jan Tomanek (CZE), Ford 4WD, +5h53m08s
Peter Van Merksteijn (NED) / Maciej Marton (POL), Toyota 4WD, +6h31m09s
Sebastian Halpern (ARG) / Edu Pulenta (ARG), Toyota 4WD, +8h41m21s

Stéphane Peterhansel (PEUGEOT 3008DKR Maxi n°300): «Είχαμε ένα μεγάλο άλμα σε έναν αμμόλοφο που μας ταρακούνησε αρκετά. Η μέση μας το ξέρει καλύτερα. Το σύστημα διεύθυνσης επηρεάστηκε από αυτό το άλμα. Μπήκαμε πρώτοι στην ειδική και η πλοήγηση ήταν περίπλοκη. Κινηθήκαμε μαζί με την πρώτη μοτοσικλέτα για να βρούμε την διαδρομή μας. Πρέπει να πω ομολογήσω πως τα BF Goodrich είναι πολύ ανθεκτικά».

Carlos Sainz (PEUGEOT 3008DKR Maxi n°303): «Η Fiambala είναι πάντα μία από τις πιο δύσκολες ειδικές στο Ντακάρ. Η ιδέα μου ήταν να έχουμε μία καλή επίδοση από την αρχή και να μην πιέσουμε πολύ. Είμαι πολύ ευχαριστημένος από τον χρόνο που σημειώσαμε. Πήγαμε λίγο ταχύτερα στο δεύτερο μέρος και διατηρούμε την απόσταση που έχουμε στην γενική κατάταξη».

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στην #F1

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στo #WRC

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!