ΑΓΩΝΕΣ

Ο Alonso στο Le Mans με το Toyota TS050 [vid]

Οι Ιάπωνες έχουν επιστρατεύσει για φέτος τον Alonso ώστε να μπορέσουν επιτέλους να πάρουν τη νίκη στο Le Mans…

Κάτι που είναι το πιο πιθανό μιας και το TS050 θα είναι το μοναδικό υβριδικό πρωτότυπο που θα συμμετάσχει στις 24 Ώρες του Le Mans, αφού η Porsche έχει αποχωρήσει από την κατηγορία LMP1. Έτσι η Toyota είναι η μόνη εργοστασιακή ομάδα με τις ιδιωτικές δεν έχουν υβριδικό σύστημα πρόωσης.

Για αυτό το λόγο το Toyota TS050 θα μπορεί να φουλάρει φέτος με λιγότερα λίτρα (από 44,1 στα 35,2) όταν τα ιδιωτικά αγωνιστικά θα γεμίζουν με 52,9 λίτρα. Κάτι τέτοιο σημαίνει πως το TS050 θα είναι λίγο πιο αργό σε σχέση με πέρυσι.

Από την άλλη, το φετινό TS050 δεν έχει σημαντικές διαφορές από το περσινό και οι μηχανικοί της Toyota έχουν δώσει προτεραιότητα στην αξιοπιστία των μηχανικών μερών ώστε να μην πατήσουν όπως πέρυσι.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Type LMP1-H (Le Mans Prototype – Hybrid)
Bodywork Carbon fibre composite
Windscreen Polycarbonate
Gearbox Transversal with 6 gears, sequential
Gearbox casing Aluminium
Drive shafts Constant velocity tripod plunge-joint drive shafts
Clutch Multidisc
Differential Mechanical locking type
Suspension Independent front and rear double wishbone,
pushrod-system
Springs Torsion bars
Anti roll bars Front and rear
Steering Hydraulically assisted
Brakes Callipers Dual circuit hydraulic braking system, Akebono
mono-block light-alloy brake callipers front and rear
Brake Discs Carbon ventilated front and rear
Wheels RAYS magnesium alloy
Front wheels 13 x 18 inch
Rear wheels 13 x 18 inch
Tyres Michelin radial
Front tyres 31/71-18
Rear tyres 31/71-18
Length 4650mm
Width 1900mm
Height 1050mm
Fuel capacity 62.5litres
Power train TOYOTA HYBRID System – Racing (THS-R)
Engine V6 DI(direct injection) twin-turbo
Engine capacity 2.4litre
Power 368kw / 500PS
Fuel Petrol
Valves 4 per cylinder
Hybrid power 368kw / 500PS (front and rear combined)
Overall maximum power
(engine and hybrid motor)
735kw / 1000PS
Battery High-powered lithium-ion battery
Front hybrid motor AISIN AW
Rear hybrid motor DENSO

 

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στην #F1

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στo #WRC

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Το caroto team σας ευχαριστεί!